دوشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۱

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین؛

نصب المان شهید حسن پور و ساماندهی این میدان در دستور کار قرار گیرد

میدان شهید حسن پور در خیابان نواب قزوین وضعیت خوبی ندارد و ضرورت دارد تا ساماندهی و نصب المان شهید حسن پور در این میدان در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،حسین صلح جو رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: وضعیت میدان شهید حسن پور در خیابان نواب قزوین اصلا در شأن نام این شهید و سردار بزرگ نیست.
 
وی افزود: بایستی در اسرع وقت این میدان به لحاظ زیباسازی مورد توجه قرار گیرد و المان این شهید بزرگوار نیز در میدان نصب شود.
 
صلح جو در بخش دیگری از این جلسه  که به بررسی بودجه سازمان تاکسیرانی اختصاص داشت خواستار افزایش ردیف بودجه ورزشی این سازمان شد و گفت: این سازمان اقدامات بسیار خوب و متنوعی را در بخشهای فرهنگی و ورزشی برای خانواده تاکسیرانی قزوین در طی سال فراهم می کند و لذا ضرورت دارد تا ردیف بودجه این بخش سازمان افزایش یابد.
 
رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در ادامه جلسه که به بررسی بودجه سازمان پارکها و فضای سبز اختصاص داشت خواستار توجه به فضای نمازخانه ها و مدیریت آنها شد و گفت: بایستی برای مدیریت فضای نمازخانه در بوستانها تدبیر ویژه صورت گیرد تا سرویس دهی خوبی به شهروندان داشته باشیم .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط