یکشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۷

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

از ظرفیت بسیج در برنامه های سازمان فرهنگی استفاده شود

بسیج در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی کارنامه‌ای درخشان دارد و در خدمت مردم و دولت است لذا باید از ظرفیت‌های بسیج در تمام زمینه‌های مدیریت شهری استفاده کرد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،حسین صلح جو رئیس کمیسیون خدمات شهری وشورایاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورا که بادستور کار بررسی بودجه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد ،با بیان اینکه بسیج و تفکر بسیجی در تمام عرصه‌ها نعمت بزرگی برای انقلاب اسلامی بوده است افزود: بسیج یک نیروی فعال انقلابی و راهبردی است که در هر صحنه‌ای که نیاز به خدمت احساس می‌شود، اولین نیرویی است که آستین همت بالا می‌زند.
 
به گفته وی ضرورت دارد تا از تجربیات بسیج در تمامی حوزه به ویژه فرهنگی استفاده شود و در سازمان فرهنگی ورزشی نیز این موضوع  به صورت پر رنگ پرداخته شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش بر  لزوم ایجاد ردیف بودجه ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید نمود و گفت: در این ردیف می توانیم برای تربیت راویان دفاع مقدس، اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت با پشتیبانی از حرکت فرهنگی و تربیتی راهیان نور، چاپ کتاب و حفظ آ ثار آنها و برگزاری یادواره شهدا  بودجه ای درنظر بگیریم.
 
رئیس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین ، همچنین با اشاره به نزدیک بودن به ایام نوروز خواستار افزایش تبلیغات بین استانی و میان راهی برای معرفی شهر قزوین شد و افزود: باید با تعاملات دستگاههای دیگر برای معرفی شهر قزوین و جذب گردشگر به شهر قزوین تلاش نماییم و شعار قزوین مقصد گردشگری را محقق نماییم.
 
وی در ادامه جلسه  همپنین خواستار پیگیری احداث سالن ورزشی در نواحی اسماعیل آباد ، ناحیه اندیشه  و شهرک شهید بهشتی(باغ نشاط) شد و گفت: به دلیل محدودیت زمین در ناحیه باغ نشاط لازم است تا با پیگیری بتوانیم در زمین درمانگاه خیریه یک طبقه را برای سالن ورزشی برای ساکنین این ناحیه در نظر بگیریم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط