سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

بررسی ۱۱ لایحه املاکی شهرداری در کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ۱۱ لایحه شهرداری قزوین در حوزه املاک و توافقات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون شهرسازی ،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا،و مدیران مربوطه شهرداری قزوین و با دستور کار بررسی لوایح املاک و توافقات در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

 براساس این گزارش؛ لایحه انجام تهاتر بخشی از برج ساخته شده تجارت با برج نیمه کاره حکم آباد با حضور ریزوندی سرپرست سازمان سرمایه گذاری تشریح شد و مقرر گردید تا بازدید از مجموعه برج تجارت صورت گیرد و پس از بررسی و ارزیابی زوایای این کار تصمیم گیری صورت گیرد.

 این گزارش می افزاید؛لوایح املاکی شهرداری قزوین شامل توافق با آقای رضا مجرب و خانم علیزاده مبنی بر واگذاری زمین در ملاصدرا ،توافق با حسین صادقین مبنی بر واگذاری مازاد خط پروژه به قیمت کارشناسی و توافق با آقای وثوقیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تایید شد.

این گزارش خاطر نشان می کند؛در ادامه جلسه لوایح املاکی دیگر از جمله توافق با آقای صالحی و توافق با آقای شیرازی و روشن بخت و توافق با آقای خادم الشریعه و توافق با آقای دوستی نسب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین گفتنی است؛لوایح شهرداری قزوین مبنی بر واگذاری زمین به هیئت امنای مسجد علی اکبر (ع) برای امور فرهنگی و لایحه دوفوریتی تملک زمین در مجتمع زرآبادی در جاده بوئین زهرا برای طرح توسعه میدان مرکزی میوه و تره بار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط