سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۳

نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین خبرداد؛

یجاد ردیف جدید مهدویت در بودجه شهرداری قزوین /سهم نیم درصد کتابخانه ها از درآمد شهرداری پرداخت شود

به منظور اقدامات ویژه و تخصصی درحوزه ترویج فرهنگ مهدویت ضرورت دارد ردیف ویژه ای برای این موضوع در بودجه شهرداری قزوین لحاظ شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،محسن حق شناس نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین ،در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری و جمع بندی بودجه برگزار شدبا استقبال از پیشنهاد ریاست شورا در  ایجاد ردیف مستقل برای مهدویت در بودجه شهرداری قزوین برای اولین بار خبرداد وگفت: به منظور ترویح  فرهنگ مهدویت ضرورت دارد تا ردیف جدید به بودجه ی شهرداری قزوین افزوده شود و دراین راستا نیز مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای مرکز مطالعات و پژوهش مهدویت در بودجه سال آتی شهرداری قزوین اختصاص یافت.
 
وی همچنین در خصوص جمع بندی بودجه شهرداری قزوین نیز ضمن تقدیر از تلاش همکاران شورا و مجموعه مدیریت شهری قزوین اظهار کرد: با توجه به پروژه های پیشنهادی اعضای شورا و اولویت بندی آنها مقرر شد تا احداث دو تقاطع غیر همسطح در شهر قزوین برای بودجه سال آتی در نظر گرفته شود و اعتبار مورد نیاز نیز به صورت ۳۰ درصدنقدی و  ۷۰ درصد غیر نقدی تامین شود.
 
وی ادامه داد: برای این پروژه ها اعتبار ی بالغ بر ۱۸۰  میلیارد تومان در  بودجه سال آتی شهرداری قزوین اختصاص یافت.
 
حق شناس تصریح کرد: همچنین برای پروژه های راه اندازی خطوط تندوری اتوبوس و بوستان قراد آباد و احداث میدان میوه و تره بار مرکزی نیز برای سال آتی بودجه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان درنظر گرفته شد.
 
وی در ادامه جلسه در تذکری خواستار پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه ها از درآمد عمومی شهرداری قزوین شد و گفت: اگر این سهم به طور کامل پرداخت نشود از مرکز، این سهم برداشته خواهد شد واین اعتبار از استان خارج می شود، لذا ضرورت دارد تا شهرداری قزوین نسبت به پرداخت سهم نیم درصدی از درآمد عوارضات عمومی به کتابخانه های عمومی استان اقدام نماید .
 
نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه نیازمند یک فضای تعاملی مشترک در فضای مجازی برای تعامل و ارتباطات بیشتر  مجموعه شورا ومدیران شهری هستیم تاکید کرد:لازم است تا از یک پیام رسان داخلی کلیه مدیران شهرداری و اعضای شورا حضور داشته باشند  تا بتوانیم سریع تر و راحت تر ارتباط وتعاملات را برقرار نماییم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط