یکشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی اقدامات مدیریت شهری قزوین در روز جهانی قدس

در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین اقدامات مدیریت شهری قزوین در فضاسازی و اجرای برنامه های فرهنگی در روز جهانی قدس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین،به ریاست قاسم اللهیاری و با حضور اعضا، منجم مدیرعامل سازمان زیباسازی، برجی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین و با هدف بررسی اقدامات مدیریت شهری قزوین در روز جهانی قدس و ارائه گزارش مزایده مجموعه های ورزشی و رسیدگی به نامه های واصله در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

اللهیاری، رییس این کمیسیون در سخنانی ضمن تقدیر از تلاشها و زحمات صورت گرفته توسط مدیریت شهری در فضاسازی شهری در مناسبت‌ها از حضور پرشور مردم دیندار و ولایتمدار قزوین در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی نمود.

وی همچنین از اجرای برنامه های فرهنگی و ایستگاه‌های فرهنگی در مناسبتها و راهپیمایی ها به عنوان یک اقدام خوب یاد کرد و خواستار تداوم این برنامه ها در مناسبت‌ها شد .

اللهیاری همچنین در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم استفاده از ابر بیلبورد و فضای تبلیغاتی در مسیر اتوبان برای معرفی و جذب گردشگر و مسافر به شهر قزوین تاکید نمود.
 
براساس این گزارش، در ادامه منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به بیان مجموعه اقدامات این سازمان در روز قدس اشاره نمود و گفت؛  اکران تصاویر شهدای قدس ،نصب ۳۰ بنر فیکسچر روز قدس، نصب ۵بیلبورد،  ۱۸۰۰ متر ریسه پرچمی ایران ،۲۰ مورد کتیبه عرضی و افقی،نصب سه المان پایه پرچم مزین به پرچم قدس،نصب پرچمهای ایران در مسیر راهپیمایی از جمله مهمترین اقدامات این سازمان برای فضاسازی شهری در روز قدس بوده است.

وی همچنین خواستار تامین منابع مالی مناسب در این سازمان شد و گفت؛در ماه‌های آتی مناسبت‌های مذهبی فراوانی داریم که بایستی فضاسازی های مناسبی در شهر داسته باشیم که نیازمند تامین منابع مالی مناسب هستیم.

برجی ،سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نیز در سخنانی در این جلسه به تشریح اقدامات این سازمان پرداخت و گفت:برگزاری و اجرای ۱۵ برنامه فرهنگی ،دایر شدن غرفه های فرهنگی ،توزیع ۱۵۰۰ بادکنک،گریم کودکان ، برگزاری مسابقه نقاشی،اجرای تن پوش ترامپ و نتانیاهو در مسیر راهپیمایی،اجرای تن پوش استکباری با پرچم ده متری فلسطین،عروسک شکرستان ،تهیه کلیپ،ایجاد فرهنگسرای مقاومت در پیاده راه فرهنگی سبزه میدان،اجرای نوشته های مردمی و آتش زدن پرچم استکباری از جمله اقدامات مهم این سازمان در روز جهانی قدس بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به  ارایه گزارش مزایده مجموعه های ورزشی مدیریت شهری پرداخت و گفت؛۳۲ مرکز را در قالب شش مرحله مزایده گذاشته ایم و برای اولین بار اسنادش آماده شده و در اسفند ماه اولین مرحله مزایده را اجرا نموده ایم.

به گفته برجی ،در دومین مرحله در اسفند ماه بخش دیگری از مجموعه های ورزشی به مزایده گذاشته شده است.

وی همچنین به بیان مجموعه های ورزشی به همراه قیمت گذاری و برندگان مزایده ها پرداخت.

گفتنی است ؛اعضای کمیسیون در این جلسه به مباحثی از جمله توجه به سرقت سازه های نوری و تبلیغاتی شهر،متحول شدن زیر ساخت‌های تبلیغاتی،استفاده از ابزارهای دائمی تبلیغاتی در میدان آزادی و خیابان نادری و گلزار شهدا ،حل مشکلات اکران تابلوهای تبلیغاتی و پای کار بودن تمامی ارگانهای فرهنگی در مناسبت‌های ملی مذهبی و استفاده رایگان از اماکن فرهنگی ورزشی افرادی که توانمندی مالی ندارند پرداختند.

همچنین در این جلسه به تعدادی از نامه های واصله و درخواستها رسیدگی شد.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط