جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۰۱

صدور پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر و شهردار قزوین به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر و مهدی صباغی شهردار قزوین فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی مسلمانان به خصوص مردم شریف قزوین تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین متن پیام به شرح زیر است:

                ‌بسم الله الرحمن الرحیم

اَسْئَلُکَ بِحَقِّ هذَا الْیَومِ الَّذى جَعَلْتَهُ لِلْمُسْلِمینَ عیداً وَلِمُحَمَّدٍ صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِ وَ الِهِ ذُخْراً وَشَرَفاً وَ کرامتا وَ مَزِیْداً

 ماه ضیافت الهی به پایان رسید و بندگان خالص خدای رحمان، در پایان این ضیافت سرشار از رحمت و خودسازی، یک ماه عبادت عارفانه و روزه داری خالصانه خویش به درگاه ذات اقدس الهی را جشن گرفته و در فضای معنوی و مطهر ذکر «اللهم اهل الکبریاء و العظمه» به استقبال عید خجسته فطر می روند.

پایان ماه سراسر برکت و تعبد، بندگی، بخشندگی و ضیافت الهی، شروع فصل جدیدی از آزمون عبادت و تهذیب نفس می باشد و عید سعید فطر تلالوی بهره مندی از فیوضات و برکات معنوی ماه رمضان در دل های عاشقان است.

اینجانبان، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) همه مسلمین جهان به خصوص مردم متدین قزوین، از خداوند متعال، عزت، کرامت نفس و سعادت برایتان آرزومندیم.
   
مهدی صباغی      علی فرمانی
شهردار قزوین     رئیس شورای اسلامی شهر قزوین

۱/اردیبهشت ماه/۱۴۰۲

تصاویر مرتبط