سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۹

عملیات احداث بوستان ۱۸ هکتاری در مجاورت اتوبان قزوین - زنجان بزودی کلید می خورد

اعضای کمیسیون شهرسازی ،املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح شهرداری قزوین با کلیات لایحه احداث بوستان ۱۸ هکتاری در مجاورت آزاد راه قزوین- زنجان و ضلع جنوب دانشگاه آزاد اسلامی موافقت نمودند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی، املاک وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا ،عصارزاده مدیر درآمد،غیبعلی پور مشاور حقوقی شهرداری،صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین، کارشناسان حوزه شهرسازی با هدف بررسی لوایح املاکی شهرداری قزوین برگزار شد.

براساس این گزارش ؛در ابتدای این جلسه لایحه شهرداری قزوین پیرامون گواهی مشارکت در ساخت و ایجاد پارکینگهای عمومی و محله ای و طرحهای توسعه شهری در راستای تشویق و مشارکت شهروندان در ساخت پارکینگهای عمومی با توجه به ممنوعیت دریافت عوارض کسری پارکینگ در قانون درآمدهای پایدار در صورت ارائه درخواست مکتوب توسط متقاضی با حضور مدیران و کارشناسان درآمد،شهرسازی و حقوقی مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری اعضای کمیسیون قرار گرفت.

همچنین لایحه تقاضای بخشش و تخفیف در قسمتی از بهای هزینه صدور پروانه در پرونده آقای نصیری مربوط به تعاونی مسکن نه گانه  که دو بار هزینه آماده سازی و جدولگذاری پرداخت نموده است مورد بحث و تبادل نظر اعضا و کارشناسان قرار گرفت.

گفتنی است؛ لایحه دوفوریتی شهرداری قزوین پیرامون اجرای پروژه فاز یک احداث بوستان ۱۸ هکتاری واقع در ضلع شمال شرقی اتوبان زنجان،در مجاورت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با حضور صالحی مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون با کلیات این طرح موافقت نمودند و مقرر گردید تا سیستم روشنایی، دیوار کشی و سرویس بهداشتی این بوستان اجرا شود و طرح کلی این بوستان طراحی شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط