سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۹

بررسی اقدامات ستاد نوروزی شهرداری در کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین

در جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین گزارش اقدامات ستاد نوروزی مدیریت شهری و بررسی لوایح مربوطه به سازمان ساماندهی مشاغل شهری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست حسین صلح جو و با حضور اعضا، کاظمی معاون خدمات شهری،پروینچی معاون نظارت خدمات شهری،منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی،اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری و کارشناسان مربوطه و با هدف ارائه گزارش اقدامات ستاد نوروزی و لوایح مربوط به سازمان ساماندهی مشاغل شهری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، کاظمی معاون خدمات شهری شهرداری قزوین در توضیحاتی به ارائه گزارش اقدامات ستاد نوروزی پرداخت و گفت:برابر برنامه های تعریف شده و شرح وظایف ابلاغی برگزاری جلسات و تببین و جلسات سیاست گذاری در ستاد نوروزی برنامه ریزی از دی ماه سال گذشته صورت گرفت.

وی همچنین به تشریح اقدامات ستاد نوروزی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ،سازمان مدیریت پسماند،زیباسازی فرهنگی ورزشی ،آتش نشانی ،اتوبوسرانی ،حمل و نقل و ترافیک، ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی،سازمان پارکها و فضای سبز ،حوزه خدمات اجتماعی و مناطق چهار گانه شهرداری ،فناوری اطلاعات و ارتباطات ،پایانه های مسافربری،تاکسیرانی، باغستانهای سنتی،سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی، نوسازی و بهسازی ،سامانه ۱۳۷،دهکده طبیعت باراجین،پرداخت‌.

 منجم مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نیز در سخنانی ضمن قدردانی از همکاری تمامی سازمانهای شهرداری در اجرا و برگزاری برنامه ها در ستاد نوروزی به تشریح برنامه های سازمان زیباسازی در ایام نوروز اشاره کرد.

در ادامه جلسه لوایح مربوطه به سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های از جمله صدور مجوز اصلاح و تغییرات سازه ای کیوسک ها در قسمت پیشخوان و اضافه نمودن آن به فضای داخلی کیوسک با حضور اللهیاری رییس این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا هر گونه تغییرات براساس استاندارد و فرمول خاص صورت گیرد.

این گزارش خاطر نشان می کند:لایحه شهرداری قزوین مبنی بر واگذاری ترک تشریفات و تخفیف ۵۰ درصدی اجاره بهای کارشناسی در ۶ ماه  اول بهره برداری به جهت ایجاد رونق در بازارچه تازه تاسیس میدان کاسپین مینودر مورد بررسی قرار گرفت و با تصمیم اعضای کمیسیون مقرر شد تا این لایحه با انجام تشریفات مزایده  انجام شود و قرارداد نیز یکساله منعقد شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط