یکشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

عملکرد شورای اسلامی شهر قزوین در هفته ای که سپری شد

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین ، هفته گذشته را با برپایی یک جلسه علنی،دیدار و ملاقات مردمی در سطح مناطق،برگزاری نشستهای مختلف در قالب کمیسیونهای تخصصی شورا و حضور در راهپیمایی روز قدس سپری نمودند.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،اعضای شورا طی این مدت یک جلسه علنی را به ریاست علی فرمانی برگزار نمودند که طی آن پنج لایحه شهرداری قزوین از جمله لوایح اخذ مجوز مناقصه پیرامون حفظ و نگهداری دهکده طبیعت بوستان باراجین و جابجایی اعتبارات پروژه های عمرانی در بودجه سال ۱۴۰۱ و مناقصه خرید و اجرای تاسیسات مکانیکی و تجهیزات موتورخانه برای خانه فرهنگ ناصرآباد ولایحه دو فوریتی خرید ۵۴ دستگاه دوربین نظارتی برای کارگزاری در ۳۸ نقطه در شهر قزوین پس از بررسی به تصویب رساندند.
 
همچنین، در این جلسه نطق پیش از دستور مهدی خانی دبیر پارلمان محلی قزوین قرائت شد که در آن بر لزوم راه اندازی دفتر مدیریت پروژه در شهرداری قزوین تاکید شد.
 
این گزارش می  افزاید ؛همچنین طی هفته گذشته جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست قاسم اللهیاری با هدف بحث و بررسی پیرامون برنامه های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان توسط مدیریت شهری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد و طی آن برنامه های سازمانهای زیباسازی ،فرهنگی ورزشی وبرنامه اعتکاف دانش آموزی ،وداع با ماه مبارک رمضان و هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور مدیران مربوطه تشریح شد.
 
براساس این گزارش ،از دیگر جلسات برگزار شده طی هفته اخیر برگزاری جلسه تلفیق کمیسیونهای مالی ،برنامه ریزی وسرمایه گذاری،عمران، ترافیک و امور زیر بنایی و شهرسازی املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی بود که  با حضور اعضا ،عصار زاده مدیر درآمد،حبیبی‌ مدیر شرکت دهکده طبیعت و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.در این جلسه پنج لایحه مورد بحث و بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.
 
برگزاری جلسه کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی از دیگر اقدامات این نهاد مردمی طی مدت مذکور بود که طی آن پنج لایحه عمرانی مورد بحث و بررسی و تایید قرار گرفت.
 
این گزارش خاطر نشان می کند: بررسی لایحه طرح تفصیلی مدیریت پسماند شهر قزوین در کمیسیون خدمات شهری و شورایاری شورای اسلامی شهر قزوین به  همراه لایحه ساماندهی کافه ون ها در شهر قزوین از دیگر اقدامات اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در هفته اخیر بود که با حضور حسین صلح جو ریاست این کمیسیون و سایر اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
گفتنی است ؛ اعضای شورای اسلامی شهرقزوین با حضور در مناطق چهارگانه شهرداری که روزهای یکشنبه هر هفته و در قالب ملاقات عمومی صورت می ‌پذیرد با مراجعین این مناطق دیدار و گفتگو کردند و از نزدیک درجریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.
 
براساس این گزارش ،همچنین جلسه کمیسیون شهرسازی املاک و حقوقی شورا در هفته اخیر نیز به ریاست مهری السادات تقوی و با حضور اعضا برگزار شد و طی آن لوایح املاکی شهرداری قزوین مورد بررسی قرار گرفت.
 
 دیدار مردمی علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین،طبق روال روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته و به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، در دفتر خود از دیگر اقدامات این نهاد مردمی در هفته اخیر بود.
 
گفتنی است ؛اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در روز جهانی قدس در کنار اقشار مختلف مردم حضور یافتند و در این راهپیمایی عظیم شرکت نمودند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط