چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

صلح جو ،

شهردار و مدیران شهری بدون توجه به پراکنده گویی ها به خدمت رسانی مطلوب به شهروندان اقدام نمایند

از تلاشها و همت جهادی شهردار قزوین در تکمیل و به ثمر نشاندن پروژه های عمرانی در شهر قزوین قدردانی کرده و یاد آوری می کنم که بدون توجه به پراکنده گویی ها به خدمت رسانی مطلوب به شهروندان فهیم قزوین ادامه دهند.

حسین صلح جو رییس کمیسیون خدمات شهری و شورایاری پارلمان محلی قزوین با اشاره به افتتاح بزرگترین بوستان بانوان در شهر قزوین اظهار کرد: متاسفانه به دلیل بستری بودن در بیمارستان از حضور در آیین افتتاح  بزرگترین بوستان بانوان در شهر قزوین محروم بودم اما از بستر بیماری از تلاشها و همت جهادی شهردار قزوین و تمامی مدیران و افرادی که در به ثمر نشستن این پروژه موثر بودند تقدیر و تشکر می کنم .

وی با اشاره به اینکه تکمیل این بوستان در جنوبی ترین نقطه شهر قزوین از اقدامات جهادی شهردار قزوین می باشد، افزود: دوست داشتم در کنار اعضای شورای حاضر و شهردار منتخبم در این مراسم حضور داشتم اما از همین راه دور  و به کلامی مقصور از تلاشهای شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری قدردانی کرده و مراتب ادب، احترام و قدردانی خود را اعلام می نمایم .

وی تاکید کرد: بنده به شهردار و مدیران شهری یادآوری می کنم  که به پراکنده گویی ها توجه نکنند و با نیت صادق، راست قامت و استوار در جهت خدمت رسانی به شهروندان خوب قزوین اقدام نمایند.

صلح جو با اشاره به اینکه بوستان بانوان با عنوان "مادر و کودک" می باشد تصریح کرد: این بوستان در زمینی به مساحت ۴/۳ هکتار با ۵۵ میلیارد تومان اعتبار احداث شده است و نیازهای مادران و کودکان در آن پیش بینی شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت و توجه پارلمان محلی قزوین به توسعه بوستان بانوان و افزایش فضاهای مختص بانوان، تسریع در تکمیل این بوستان در دستور کار قرار گرفت و امروز شاهد افتتاح این بوستان با فضاهایی شامل  ایستگاه دوچرخه سواری،رینگ پیاده روی،اتاق مادر و کودک،سالن تخصصی ورزش های هوازی و سالن بدن سازی،زمین های بازی کودکان،زمین های ورزشی بدمینتون، والیبال،فضاسازی آموزشی، آمفی تئاتر روباز برای برگزاری نمایش و آلاچیق های تفریحی هستیم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط