چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

تقوی،

وحدت و تعامل زمینه ساز پیشرفت و توسعه شهری است/ افزایش فضاهای سرپوشیده در بوستان مادر و کودک

با تلاشها و پیگیری اعضای شورا تغییرات در طراحی و افزایش فضاهای سرپوشیده در بزرگترین بوستان بانوان و استفاده از اعتبارات سفر ریاست جمهوری اجرایی شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، مهری السادات تقوی رییس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در مراسم افتتاح پروژه بزرگترین بوستان بانوان استان قزوین ضمن قدردانی از تلاش همه دست اندرکاران این پروژه به ویژه همت شهردار قزوین اظهار کرد: همت و تلاش شهردار قزوین در اجرای پروژه های عمرانی ستودنی است ،چرا که مجدانه پیگیر به ثمر نشستن زودتر پروژه های عمرانی و چشاندن طعم لذت‌بخش بهره برداری و استفاده شهروندان از پروژه ها می باشد.

نایب رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در این  کمیسیون تلاشها برای افزایش فضاهای سرپوشیده در بوستان بانوان صورت گرفت افزود: با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با سازمان خدمات طراحی و معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین و بهره گیری از نظرات مشاورین فرهنگی فضاهای سرپوشیده به این بوستان برای استفاده بانوان افزوده شد تا بتوانیم شاهد افزایش شادابی بیشتر بانوان در این بوستان باشیم.

تقوی خاطر نشان کرد: این بوستان دارای ویژگی ها و فضاهایی مانند آمفی تئاتر روباز،سالن تخصصی ورزشهای هوازی،اتاق مادر و کودک،ایستگاه و رینگ دوچرخه سواری و پیاده روی به صورت مجزا و زمینهای بدمینتون والیبال وسالن بدنسازی است که بانوان می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

وی همچنین از تلاشها و دغدغه مندی دکتر علیخانی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری قزوین برای دریافت اعتبارات سفر ریاست جمهوری و هزینه کرد آن در  بوستان بانوان تقدیر و تشکر نمود و گفت: با تلاش‌های مدیر کل امور بانوان استانداری قزوین و پیگیری های کمیسیون بانوان شورا توانستیم بخشی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری را برای افرایش فضاهای سرپوشیده در بوستان بانوان هزینه کنیم.

نایب رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر قزوین،همچنین با تاکید بر وحدت و همدلی میان اعضای شورا خاطر نشان کرد:امیدواریم با وحدت و تعامل بیشتر میان شورا و شهرداری قزوین در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان و توسعه شهر گام برداریم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط