پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۱

مهدی خانی،

بوستان مادر و کودک آماده خدمت رسانی به شهروندان است / اخبار منتشره در برخی رسانه های خبری مبنی بر وجود نقص در این پروژه صحت ندارد

بوستان مادر و کودک یکی از کاملترین فضاهای تفریحی و ورزشی برای بانوان شهر قزوین است، بر این اساس هیچ کدام از اخبار منتشر شده در خصوص نقص در پروژه بزرگ بوستان بانوان صحت ندارد .

مهدی مهدی خانی دبیر و رییس کمیسیون عمران ،ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این مطلب اظهار کرد: به مناسب میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، علی ابن موسی الرضا (ع) با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، دکتر علیخانی مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهری و بانوان، بزرگ ترین بوستان بانوان استان با وسعت ۴/۳ هکتار در بلوار جمهوری اسلامی به بهره برداری رسید.
 
وی افزود:از آغاز شروع به کار شورای ششم یکی از دغدغه های اعضای  شورا تکمیل این پروژه با پیش بینی فضاهای مورد نیاز بانوان و کودکان بود .
 
به گفته دبیر پارلمان محلی قزوین، متاسفانه در سالهای قبل از دوره شورای ششم این پروژه  پیشرفت چندانی نداشت و در این دوره از شورا با همت و تلاش جهادی اعضای شورا و شهردار قزوین شاهد طراحی فضاهای جدید و تسریع در تکمیل این پروژه بودیم .
 
وی با بیان اینکه با افتتاح این بوستان سرانه فضای سبز در منطقه جنوب شهر افزایش قابل توجهی دارد گفت: در این بوستان ساختمان های ورزشی، اداری،کوشک، چایخانه، زمین های بازی کودکان، مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری، میدانچه سلامت،آمفی تئاتر روباز و مسیر نمایشگاهی احداث شده است که می تواند محیط نشاط آور و خوبی برای تفریح و ورزش بانوان و کودکان باشد.
 
رییس کمیسیون عمران، ترافیک وامور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین ،با اشاره به انتشار اخبار نادرست در برخی از رسانه های خبری از افتتاح ناقص بوستان بانوان اظهار کرد:بنده این موضوع را قویا تکذیب می کنم و پیگیری درخصوص اطلاعات نادرست منتشره را برای شورای اسلامی شهر قزوین محفوظ می دانم.
 
وی تصریح کرد: بنده به عنوان رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین بارها از پروژه بوستان مادر وکودک بازدید نموده ام و اذعان می کنم که این بوستان یکی از کاملترین فضاهای تفریحی و ورزشی برای بانوان شهر قزوین است و هیچ کدام از اخبار منتشر شده در خصوص نقص در پروژه بزرگ بوستان بانوان صحت ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه این بوستان آماده خدمت رسانی به مادران و کودکان می باشد از شهروندان دعوت نمود تا از این فضای ورزشی و تفریحی استفاده نمایند.

 

پایان پیام/

 

تصاویر مرتبط