سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۱۶

حسین صلح جو،

اقدام سازمان آرامستانها در ساماندهی و نظم دهی فضای آرامستان قابل تقدیر است

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین از تلاش سازمان آرامستانهای شهرداری قزوین در ساماندهی و نظم بخشی به فضای آرامستانها و حذف و ممنوعیت آلات موسیقی در این مکان قدردانی نمود .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین،حسین صلح جو  رییس کمیسیون خدمات شهری وشورایاری شورای اسلامی شهر قزوین، درجلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شدبا بیان این مطلب اظهار کرد: متاسفانه در فضای آرامستان های شهرقزوین شاهد برخی ناهنجاری‌ها و استفاده از آلات موسیقی بودیم که با پیگیری اعضای شورا، شهردار ساعی و پرتلاش قزوین و مدیریت خوب سازمان آرامستانها آرامش و نظم به فضای آرامستانها بازگشت.
 
 وی همچنین از پیگیری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا قدردانی نمود و گفت: امیدواریم این روند درفضای آرامستانها مستمر باشد.  
 
صلح جو،دربخش دیگری از سخنانش، در طرح دیدگاه خود پیرامون ظرافیتهای قانونی بند (ت) تبصره شش بودجه سال ۱۴۰۲ و تعیین تکلیف پرونده های کمیسیون ماده صد اظهار کرد: باید از این ظرفیت قانونی در جهت تعیین تکلیف پرونده های کمیسیون ماده صد نهایت استفاده را نماییم تا هم مشکل مردم حل شودو هم وصول درآمدهای شهرداری از این محل محقق شود .
 
وی تاکیدکرد: اعضای شورا دراین موضوع همراهی و همکاری لازم را خواهد داشت تا بتوانیم با استفاده از این تبصره قانونی ۱۲۰۰ پرونده مرتبط با این موضوع را تعیین تکلیف نماییم.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط