سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۳۰

فصیحی رامندی ،

اعضای کمیسیون ماده صد هیچ گونه تخلف و جرم اثبات شده ای ندارند

فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده درخصوص مبارزه با زمینه های فساد در کمیسیون ماده صد و تغییر اعضای آن گفت: به سهم خودم به عنوان یک عضو شورا از همکارانم در شورا اعم از اصلاح طلب و اصولگرا و قضات محترم عضو این کمیسیون دفاع و تاکید می کنم اعضای کمیسیون ماده صد در چهار چوب قانون و حل مشکلات مردم انجام وظیفه می کنند و تا کنون نیز هیچ گونه تخلف و جرم اثبات شده ای ندارند .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین ،در جلسه علنی شورا در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده در خصوص برداشته شدن زمینه های فساد در کمیسیون ماده صد اظهار کرد: اخیرا در جمع معتمدین شهر و در حضور خبرنگاران برخی مسایل پیرامون کمیسیون ماده صد مطرح شده که غیر منصفانه و غیر مسئولانه می باشد ،لذا به سهم خود از اعضای این کمیسیون دفاع می نمایم .
 
 وی ادامه داد: انتظارم این بود که این دفاع از جانب ریاست محترم شورا ی اسلامی شهر قزوین باشد اما به دلیل حضور ایشان در سفر به خانه خدا بنده این وظیفه را انجام می دهم .
 
 فصیحی رامندی با اشاره به نحوه تشکیل  کمیسیون ماده صد و انتخاب اعضای آن گفت:این کمیسیون دارای جنبه حقوقی و تاسیس قانونی و شبه قضایی است که با حضور سه نفر نماینده از وزارت کشور،اعضای شورا ویک نفر از نیز قضات محترم  تشکیل می شود و در آن  اعضا برای رسیدگی به تخلفات ساختمانی و تصمیم گیری پیرامون آن انجام وظیفه می کنند.
 
 وی تاکید کرد:هر دستگاهی  نسبت به نمایندگان خود وظیفه دارد و این که گفته شده با تغییر اعضای کمیسیون  ماده صد جلوی فساد گرفته شده است،  اظهارات مثبتی نیست و از یک مسئول متدین و متعهد انتظاری نیست که این سخنان را ارایه دهد .
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در ده سال عضویت در شورای اسلامی شهرقزوین ،هشت سال عضو کمیسیون ماده صد نبودم  تصریح کرد: وظیفه می دانم که از اعضای محترم شورا که در ماده صد حضور داشتند اعم از اصلاح طلب و اصولگرا دفاع کنم چرا که این افراد جز حل مشکل مردم در چهار چوب قانون وظیفه  دیگری ندارند و الحمدالله  هیچ گونه تخلف وجرمی هم در استان قزوین در ارتباط با ماده صد در ارتباط با اعضای شورا اثبات شده نیست .
 
به گفته وی اظهاراتی ممکن است در ارتباط با اینکه برخی کمیسیون ها سخت  گیر و یا برخی تساهل می کنند مطرح شود اما این موارد نیز در چهار چوب قوانین و مقررات است .
 
وی خاطر نشان کرد:وزارت کشور در ارتباط با نمایندگان خود و جابجایی آنها مجاز است  تصمیم بگیرد اما این جابجایی به معنای اینکه در سیستم فساد وجود دارد نیست.
 
وی با ابراز گلایه از اظهارات غیر منصفانه مطرح شده گفت: از مسولین نظام  ومدیران ارشد استان و مدیران استانی انتظار می رود  در اظهارات خود   دقت لازم را داشته باشند تا به افراد خدوم تهمتی وارد نشود .
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط