سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۳

مهدی خانی ،

لزوم تجهیز کارخانه آسفالت شهرداری به آزمایشگاه کنترل کیفی

به منظور صرفه جویی در هزینه ها ضرورت دارد تا کارخانه آسفالت شهرداری قزوین برای رفع نیازهای آزمایشگاهی مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی و موردی شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،مهدی مهدی خانی دبیر و رییس کمیسیون عمران ،ترافیک وامور زیربنایی شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا در بررسی لایحه انجام خدمات کیفی وموردی برای کارخانه آسفالت اظهارکرد: تجهیز کارخانه آسفالت به امکانات مورد نیاز و نیرو  باعث کاهش هزینه ها خواهد شد و ضرورت دارد این موضوع پیگیری و اجرایی شود.
 
وی افزود: براین اساس  لازم است ظرف یک ماه آینده تمامی تجهیزات مورد نیاز و امکانات موجود وهمچنین تعداد نیروی مورد نیاز از سوی سازمان عمران و کارخانه آسفالت شهرداری قزوین  به کمیسیون عمران شورا ارایه شود .
 
مهدی خانی در ادامه جلسه که به بررسی لایحه احداث خانه فرهنگ در محله شهید بهشتی قزوین اختصاص داشت گفت: پیشنهاد می شود این لایحه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق عمران و فرهنگی شورا ارجاع شود و سپس برای ارزیابی نیاز منطقه از این محله بازدید صورت گیرد تا بتوانیم تصمیم درستی اتخاذ نماییم .
 
وی در ادامه سخنانش بر لزوم توجه به نواحی کم برخوردار شهرقزوین تاکید نمود: یکی از مطالبات اعضای شورا در دوره ششم این مهم بوده است و لذا ضرورت دارد تا دربرنامه ریزی مدیران شهری مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط