یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۸

علی فرمانی،

اقدامات زیر ساختی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، حراست و سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین قابل تقدیر است

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین  برگزار شد ،از تلاش های صورت گرفته توسط معاون برنامه ریزی و  توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین در اقدامات زیر ساختی در توجه به حقوق و موضوعات رفاهی پرسنل که در برنامه ریزی های بلند مدت تاثیرات خوبی خواهد داشت قدردانی نمود.
 
 این عضو شورای اسلامی شهرقزوین ، همچنین در ادامه از زحمات مدیرعامل  و پرسنل رسازمان پارکها و فضای سبز شهردار ی قزوین در اقدامات زیر ساختی و تغییرات ظاهری در زیبایی شهر تقدیر و تشکر نمود .
 
 وی همچنین ضمن تقدیر  از تلاش هیاتهای مذهبی و فعالین این عرصه که در عزاداری سیدو سالار شهیدان اباعبداله الحسین (ع) و برگزاری مراسمات مختلف در سطح شهر،افزود: از تلاش های صورت گرفته توسط مدیریت شهری قزوین  در ایام دهه اول محرم از جمله عوامل سازمان مدیریت پسماند، پاکبانان،آتش نشانان ،سازمان فرهنگی- ورزشی ،فضای سبز،اتوبوسرانی ،سازمان ترافیک ، حراست و تمامی  بخشهای مختلف مدیریت شهری قزوین تشکر می کنم.
                                                                                                                                                                                                                                                             فرمانی همچنین در طرح دیدگاه خود پیرامون ساماندهی دستفروشان  گفت: بایستی برای این موضوع تدبیر ویژه ای صورت گیرد تا بتوانیم مدیریت خوبی داشته باشیم که هم دستفروش و هم مغازه دار راضی باشند .
 
 وی ادامه داد: پیشنهاد می شود تا به صورت طرح کارشناسی به صورت پایلوت یکی از خیابانها  با حضور دستفروشان در بخش لباس فروشی و یا سایر اقلام باشد و نتایج آن ارزیابی شود وگرنه  حضور پراکنده دستفروشان بدون مدیریت آنان ، شهر را دچار آسیبهای فراوانی خواهد کرد؛ چرا که مغازه داران مالیات و عوارض می دهند و اجاره بها می پردازند متضرر خواهند شد لذا ضرورت دارد دراین حوزه با برنامه ورود کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در بخش دیگری از این جلسه که به موضوع تعطیلی و عدم انتشار نشریه پیام شهر اختصاص داشت گفت:کمیسیون فرهنگی شورا این موضوع را در دستور کار قرار دهد  و پیگیر عدم اجرایی شدن ماده 16 شدن این نشریه شود.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط