یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۲

جلسه انتخاب عضویت اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در کمیسیون های خارج از این نهاد برگزار شد.

انتخاب نمایندگان شورای اسلامی شهر در کمیسیون اداری شهرداری قزوین و کمیسیون ماده 38

                                                   
                                                                                                                                                                                به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ با رای اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، ولی چگینی به عنوان نماینده شورا در کمیسیون اداری شهرداری و فصیحی رامندی به عنوان عضو کمیسیون ماده 38  معرفی شدند.

تعیین نمایندگان شورای اسلامی شهر  قزوین در هیات امنای دانشگاه علمی_ کاربردی شهرداری  
 
همچنین در این جلسه مهدی مهدی خانی و فاطمه اشدری با نظر موافق اعضا،  به عنوان نمایندگان شورا در هیات امنای دانشگاه علمی_ کاربردی شهرداری قزوین انتخاب شدند.

نمایندگان شورای اسلامی شهر قزوین در کمیسیون مواد ۱۶ و ۱۷ کمک به دستگاه های اجرایی و نیازمندان
 
بر اساس این گزارش؛علی فرمانی، فاطمه اشدری ، ولی چگینی، قاسم اللهیاری و مهری السادات تقوی به عنوان  نمایندگان شورا در کمیسیون مواد ۱۶ و ۱۷ کمک به دستگاههای اجرایی و افراد نیازمند تعیین شدند.

نماینده شورای اسلامی شهر قزوین در هیات بدوی نظام وظیفه، کمیته مکان یابی و احداث سرویس بهداشتی و کمیته انضباطی تاکسیرانی و اتوبوسرانی مشخص شد
 
در جلسه علنی پارلمان محلی قزوین، حسین صلح جو به عنوان نماینده شورا در هیات بدوی نظام وظیفه و کمیته انضباطی تاکسیرانی ، و محسن حق شناس و حسین صلح جو در کمیته مکان یابی و احداث سرویس بهداشتی و مهدی‌خانی به عنوان نماینده شورا در کمیته انضباطی اتوبوسرانی معرفی شدند.

نمایندگان شورای اسلامی شهر قزوین در دو کمیسیون ماده 77 و ماده 7 مشخص شدند
 
برپایه این گزارش ؛ در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی، قاسم اللهیاری، مهری السادات تقوی و فصیحی رامندی به عنوان نمایندگان شورا در کمیسیون ماده 77 و محسن حق‌شناس به عنوان عضو کمیسیون ماده 7 انتخاب شدند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط