سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴

دبیر پارلمان محلی قزوین :

نگرش مدیریت شهری قزوین در حوزه سرمایه گذاری تغییر کند

تا زمانی که نگرش و نگاه به حوزه سرمایه گذاری در شهرداری قزوین اصلاح نشود هیچ اتفاقی در جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های سرمایه گذاری در شهر قزوین نخواهد افتاد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،قاسم اللهیاری  دبیر و رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار  بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با تاکید بر این مطلب ودر جریان بررسی لایحه تهیه و تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری  اظهار کرد: یکی از چالشهایی که در حوزه سرمایه گذاری درشهر قزوین داریم عدم نگرش صحیح به این حوزه است لذا اگر نگرش سرمایه گذاری وجود داشته  باشد بدون اطلس هم موفق خواهیم بود.
 
وی افزود: به عنوان نمونه زمانی که سرمایه گذار برای احداث هتل پنج ستاره در منطقه نمونه گردشگری مراجعه می کند و با ترفندهای مختلف از جمله دریافت سهم شهرداری و یا موانع دیگر وی را از سرمایه گذاری فراری می دهیم  نباید انتظار داشته باشیم اتفاقات خوشی در این حوزه رقم بخورد چرا که بیشتر دنبال سهم خواهی و منفعت از پروژه هاهستیم تا اینکه به دنبال منفعت برای شهر باشیم .
 
دبیر پارلمان محلی قزوین  بر لزوم تغییر نگرش مدیران در حوزه سرمایه گذاری در شهر و استان قزوین تاکید نمود و گفت: سنگ اندازی جلوی پای سرمایه گذاران باعث می شود تا آنان سرمایه های خود را به سایر شهرها ببرند چرا که مسئولین آن استانها  برای سرمایه گذاران  فرش قرمز پهن کرده و از فرودگاه به استقبالشان می آیند چرا که به اهمیت توجه به وجود  سرمایه گذار پی برده اند.
 
به گفته اللهیاری، این رفتارها و سنگ اندازی ها تاکنون باعث شده تا طی سالهای اخیر نتوانیم هیچ پروژه سرمایه گذاری را در شهر تعریف کنیم و در حوزه سرمایه گذاری مهم تر از تهیه اطلس تغییر نگاه و نگرش به حوزه سرمایه گذاری است .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط