یکشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۹

علی فرمانی،

مدیریت شهرداری برای ارزان اداره شدن شهرداری راهکار ارایه نماید/ آمادگی همکاری و مساعدت شورا و شهرداری با انتقل خون استان

مدیریت شهری برنامه های خود برای ارزان اداره شدن شهرداری را به شورا ارایه نماید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای کار آغاز به کار شورای ششم تاکید نمودم که شهرداری قزوین گران اداره می شود و هیچ اراده ای هم برای حل این موضوع در مدیریت شهری وجود ندارد.
 
وی خاطر نشان کرد:مدیریت شهری برنامه های خود برای ارزان اداره شدن شهرداری را به شورا ارایه نماید .
 
فرمانی با بیان اینکه گران اداره شدن شهرداری باری مضاعف بر روی دوش شهروندان است تصریح کرد: بسیاری از کارشناسی ها و قیمت گذاری ها در اجرای پروژه های مختلف و قیمت تمام شده در شهرداری قزوین بیشتر از قیمت عادله است که ادامه این روند قطعا به صرفه و صلاح شهرداری و شهر قزوین نخواهد بود.
 
وی تاکید کرد: باید مدیریت شهری قزوین به دنبال یکسری تغییرات درسیستم باشد و برای این موضوع برنامه ریزی نماید و راهکار ارایه دهد.
 
رییس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه جلسه که با حضور مدیر کل انتقال خون استان برگزار شد از آمادگی شورا و مدیریت شهری در همکاری و مساعدت با انتقال خون استان خبر داد وگفت: با توجه به رویکرد کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین می توانیم تا سقف 40 میلیون تومان برای تقدیر از داوطلبان اهدای خون در نظر گرفت.
 
وی با اشاره به خواست اداره ‌کل انتقال خون برای خرید یک دستگاه اتوبوس سیار خونگیری گفت:در حال حاضر سازمان اتوبوسرانی در حوزه خدمات‌رسانی به شهروندان قزوینی دچار چالش است و به علت کمبود اتوبوس، اتوبوسرانی به یک معضل خدمت‌رسانی در شهر قزوین تبدیل شده است.
 
فرمانی اضافه کرد: می‌توان در قالب تبلیغات نذر خون با مصوبه کمیسیون فرهنگی به کمک سازمان انتقال خون بیاییم و با توجه به برگزاری مراسم بزرگ جاماندگان اربعین شهرداری قزوین می‌تواند با مشارکت سازمان انتقال خون غرفه‌ای بزرگی را برای اهدای خون به صورت موقت در روز اربعین حسینی برپا و تجهیز کنند.
 
وی همچنین خواستار ارتباط سازمان فرهنگی ورزشی با این اداره کل شد و گفت: برنامه های فرهنگی و تبلیغی مورد نظر به همراه برآورد هزینه ها انجام شود و سپس درقالب لایحه ای به شورا ارایه گردد.
 
رییس شورای اسلامی شهرقزوین  درادامه درخصوص لایحه دوفوریتی شهرداری قزوین درخصوص تمدید قرار داد نیروهای شرکتی از طریق یک شرکت واسط گفت: نباید اختلاف دو مدیریت شهرداری باعث شود کارکنان و پرسنل دچار مشکل شوند و دود این مشکلات دامن گیر کارکنان شود لذا با این لایحه مخالفت می شود و مقرر می گردد که ازطریق شرکت بهسازان قرار دادها تمدید شود.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط