سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۴

حق شناس،

پروژه تصفیه شیرابه پسماند مصداق کامل تخلف مالی شهرداری است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، پروژه تصفیه شیرابه پسماند را مصداق کامل تخلف مالی شهرداری قزوین دانست و خاطرنشان کرد: هنوز بابت ادامه اجرای این پروژه هیچ نامه ای از سوی شهردار به شورا ارسال نشده و فقط درخواست تعدیل پیمانکار به شورا ارایه شده است .

محسن حق شناس درجلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، همچنین در تذکری  خواستار پیگیری قرارداد نیروهای پاکبان توسط پیمانکاران شد و گفت: گویا پیمانکاران قرارداد نیروهای پاکبان را امضا نکرده اند که لازم است پیگیری شود. همچنین مقرر بود که سختی کار این افراد نیز اعمال شود لذا از مدیریت شهری می خواهیم این موارد را پیگیری کند تا حقی از این افراد زحمتکش ضایع نشود.

 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین ، همچنین در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه خرید نرم افزار شهرسازی ( سرا ) اختصاص داشت خواستار دسترسی اعضای شور ابه این نرم افزار در راستای اهداف ووظایف نظارتی اعضای شورا شد.
 
نائب رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در خصوص لایحه شهرداری قزوین پیرامون  تمدید قرارداد نیروهای شرکتی از طریق مناقصه گفت: نظر اعضای شورا استفاده از ظرفیت شرکت بهسازان که 17 سال در حوزه خدمت رسانی و تامین نیروی انسانی خدمات خوبی ارایه نموده است، می باشد و می توان در این لایحه طوری اقدام نمود که هم صرفه وصلاح شهرداری و هم قانون رعایت شود.
 
حق شناس همچنین در خصوص لایحه مساعدت بلاعوض مدیریت شهری به تعاونی تاکسیرانان گفت: این قشر بسیار زحمتکش هستند و اعضای شورا برای ارایه خدمات مطلوب و شایسته  به آنان از هیچ کاری فروگذار نخواهند کرد .  
                                                                                                   
نائب رییس شورای اسلامی شهرقزوین در بخش دیگر این جلسه که به بررسی لایحه تغییر ردیفهای بودجه موسسه رفاهی کاسپین اختصاص داشت گفت: دراین لایحه ماهیت هزینهها برای شورا مشخص نیست و لذا باید بدانیم بابت چه اقدام عمرانی پول می دهیم چه بسا بنده با افزایش اعتبار برای راه اندازی تله سیژ و مجتمع خدماتی تفریحی کاسپین موافق هستم اما باید مبلغ هزینه ها به طور شفاف مشخص باشد. 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط