سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۸

فصیحی رامندی،

استفاده از پنل های خورشیدی بر روی کانال آب مادر قزوین

به منظور تولید انرژی و سرپوشیده نمودن کانال آب مادر پیشنهاد می شود از پنل های خورشیدی روی کانال آب استفاده شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: استفاده از پنل های خورشیدی بر روی کانال آب مادر در قزوین می تواند اثرات مفیدی همچون سرپوشیده نمودن کانال،کاهش هدر رفت و تبخیرآب و تولید انرژی به همراه داشته باشد .
 
وی افزود: با توجه به اطلاعات دریافتی، شرکت آب منطقه ای تمایل به همکاری و تامین بخشی از هزینه های پروژه را دارد و  لذا پیشنهاد می شود مدیریت شهری قزوین برنامه مطالعاتی اجرای این پروژه را تهیه نماید.
 
فصیحی رامندی همچنین خواستار اصلاح جداول درمسیر کانال آب حد فاصل بلوار شهید سلیمانی تا بلوار شهید بابایی شد و گفت: لازم است تا شهرداری منطه دو نسبت به اصلاح و بهسازی جداول کنده شده در این مسیر اقدام نماید .
 
این عضو شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از جلسه که به بررسی لایحه موسسه تفریحی کاسپین و تامین اعتبار جهت هزینه های عمرانی این مجموعه اختصاص داشت گفت: شهرداری 60 درصد سهامدار این شرکت است و امکان ندارد که شرکتی اساسنامه داشته باشد و فقط بگوییم اعتبار جهت هزینه های عمرانی می دهیم وهزینه های جاری را باید از درآمد پرداخت کنید.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر تجهیزات این موسسه برای استفاده مردم باید اورهال شود تابتواند به درآمد زایی برسد لذا باید تامین اعتبار جهت هزینه های عمرانی و جاری مجموعه صورت گیرد .

پایان پیام/

تصاویر مرتبط