سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۱۸

ولی چگینی رییس کمیسیون مالی شورای اسلامی شهرقزوین خواستار شد ؛

لزوم اهتمام جدی مسولین استانی و شهری در احداث کمربندی غربی در شهر قزوین

احداث کمربندی غربی در شهر قزوین یک ضرورت است و باید مسئولین استانی و شهری برای اجرایی شدن این پروژه اهتمام جدی داشته باشند و در اسرع وقت این پروژه را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،ولی چگینی رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، با اشاره با لایحه بهسازی فاز سوم نسیم شمال اظهار کرد: شهر قزوین به لحاظ بناهای تاریخی رتبه نخست در کشور را دارد و یکی از زمینه های جذب گردشگر داشتن کمربندی و مسیرهای ترافیکی مناسب در شهر است که متاسفانه بی انصافی در حق شهر قزوین صورت گرفته که از نداشتن کمربندی مناسب در رنج باشد.

وی ادامه داد؛ شهر قزوین در حوزه راه و کمربندی کارنامه قابل قبولی ندارد و کوتاهی های زیادی در این بخش صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: شهر اصفهان در حال بهره برداری از رینگ سوم شهر است ولی متاسفانه در شهر قزوین هنوز اندرخم یک کوچه مانده ایم چرا که هنوز یک کمربندی در خور و شایسته نداریم.
 
چگینی با اشاره به اینکه شهر قزوین مرکز استان می باشد و باید به لحاظ خدماتی و امکانات جاده ای توجه بیشتری به آن شود خاطر نشان کرد: با همت مدیریت شهری و اعضای شورا کمربندی آیت اله باریک بین که موسوم به کمربندی شرق می باشد به زودی آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد ولی شهر قزوین نیازمند کمربندی غربی نیز هست ولذا ضرورت دارد تا مسئولین شهری واستانی در راستای این نیاز شهر اهتمام جدی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ترافیک محور نسیم شمال اشاره نمود و گفت؛این محور پاسخگوی حجم ترافیک بالا نیست و همین مساله باعث شده تا شاهد نارضایتی شهروندان و مسافرین باشیم ،بر این اساس ضرورت دارد تا در اسرع وقت احداث کمربندی غربی شهر در دستور کار قرار گیرد‌.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط