سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۹

مهری السادات تقوی،

ساخت هتل در کلان شهر قزوین ضروری است

ساخت هتل برای قزوین یک ضرورت،نیاز و دغدغه ی حیاتی است و باید از ظرفیتهای سرمایه گذاری دراین بخش استفاده شود .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،مهری السادات تقوی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا در طرح دیدگاه خود پیرامون تغییر کاربری برج حکم آباد و ساخت هتل گفت: وجود مسافر و گردشگر و وجود مراکز اقامتی و هتل لازم و ملزوم هستند و به عبارت دیگر شاید عدم اقامت مسافر و گردشگر در شهر قزوین به دلیل نبود هتل مناسب باشد.  
 
وی ادامه داد: شهرقزوین ظرفیت بالایی در برگزاری جلسات و همایشهای کشوری و بین المللی دارد اما متاسفانه به دلیل نبود یک مرکز اقامتی مناسب نمی توانیم پذیرای میهمانان ویژه کشوری و بین المللی باشیم .
 
 تقوی خاطر نشان کرد: ساخت یک هتل مناسب برای کلان شهر قزوین ضروری است و باید مدیریت ارشد استان وشهری به دنبال برطرف شدن موانع سرمایه گذاری دراین بخش و ورود سرمایه گذار باشند .
 
این عضو شورای اسلامی شهرقزوین ،همچنین به ظرفیت شهر صنعتی البرز اشاره نمود و گفت: نباید نگران باشیم که مشتری استفاده از هتل در شهر نداریم بلکه وجود شهر صنعتی البرز یک ظرفیت است و به واسطه آن حتما افرادی از کشورهای خارجی به شرکتهای شهر صنعتی تردد میکنند و از این هتل استفاده خواهند کرد .
 
وی درخصوص تغییرکاربری برج حکم آباد نیز گفت: باید در جلسه ای ویژه قابلیت هتل شدن این مجموعه مورد بررسی قرار گیرد ودر صورت موافقت برای تغییر کاربری آن درکمیسیون ماده پنج رایزنی ها صورت گیرد .
 
 تقوی همچنین خاطر نشان کرد: در پروژه برج حکم آباد نیز می توانیم در راستای ایجاد هتل قدری از منافع شهرداری را کاهش دهیم تا جذابیت سرمایه گذاری ایجاد شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط