سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

جلیلوند رییس جامعه ایمانی مشعر، در صحن علنی شورا تاکید کرد:

جریان مداحی پر برکت ، عظیم و گره گشا برای نظام است

مداحان و هیاتهای مذهبی میتوانند در ارتقای حقوق شهروندی و کاهش آسیبهای اجتماعی نقش بسیار مهمی ایفا نمایند و اثر بخش باشند .

  به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ، جلیلوند رییس جامعه ایمانی مشعر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه جریان مداحی پر برکت ، عظیم و گره گشا برای نظام است اظهار کرد:  این مجموعه در استان قزوین ظرفیتهای زیادی دارد و حضور آقای فرمانی از جامعه مداحان در عرصه تصمیم گیری مدیریت شهری و  به عنوان ریاست شورای شهر قزوین نشان از ظرفیت بالای ستایشگری دارد.
 
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر مقام معظم رهبری مدظله العالی دستورات و درخواستهای اجتماعی را مطرح کرده اند به نقش مهم مداحین در این حوزه اشاره نمود و گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب ،وظیفه مداح نشر معارف انقلاب اسلامی است  و این مطلب نشان از جایگاه اجتماعی  مداحین دارد که می تواند باری از روی دوش نظام بردارند .
 
وی با اشاره به اینکه مداحان همیشه هر کجا که نظام کار زمین مانده داشت پای کار آمدند وجریان ساز بودند بر لزوم احداث خانه مداحان تاکید نمود و گفت: تحقق این مهم به هم افزایی بیشتر مادحین کمک خواهد کرد.
 
رییس جامعه ایمانی مشعر خاطر نشان کرد:مداحین و هیاتهای مذهبی میتوانند در ارتقای حقوق شهروندی و کاهش آسیبهای اجتماعی نقش بسیار مهمی ایفا نمایند و اثر بخش باشند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط