سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۴

علی فرمانی ،

لزوم نظارت بر پرداخت حقوق پرسنل جایگاههای سی ان جی/ شهرداری گران اداره می شود

یکی از دلایل گران اداره شدن شهرداری قزوین طراحی سنگین سازه ها در سازمان خدمات طراحی و تاخیر در طراحی پروژه ها در این سازمان است .

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،علی فرمانی رییس پارلمان محلی قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، خواستار پیگیری وضعیت پرداخت حقوق پرسنل جایگاههای سی ان جی شد و  اظهار کرد: گزارش وضعیت پرداخت حقوق پرسنل جایگاههای سی ان جی به شورا ارایه شود چراکه در این بخش نارضایتی هایی را شاهد هستیم.
 
وی ادامه داد: نظارت بر پرداخت حقوق این پرسنل و همچنین پرداخت مطالبات پیمانکار و کارگران پروژه بهسازی ساختمان حقوقی و حراست شهرداری قزوین از جمله مطالباتی است که می بایست از سوی مدیریت شهری پیگیری و گزارشات آن به شورا ارایه گردد.
 
 رییس پارلمان محلی قزوین در این جلسه همچنین خواستار پیگیری مدیریت شهری مبنی بر پرداخت بازار کار و فوق العاده جذب نیروی های مشمول قانون کار شاغل در شهرداری قزوین شد و گفت: شهرداری باید موارد قانونی این موضوع را پیگیری نماید واگر منع قانونی برای پرداخت وجود دارد اعلام شود و اگر مشکل قانونی وجود ندارد لایحه آن را به شورا ارایه کند تا بتوانیم پیرامون آن تصمیم گیری نماییم.
 
 فرمانی همچنین با اشاره به نطق پیش از دستور خانم اشدری خواستار پاسخگویی و ارایه مستندات پروژه منتظران مهدی (عج) شد و گفت: شهردار محترم باید پاسخگوی ابهامات در این خصوص باشد .
 
 وی در بخش دیگری از سخنانش بار دیگر از گران اداره شدن شهرداری قزوین  انتقاد کرد و گفت: یکی از دلایل این امر سازمان خدمات طراحی  است که این مشکل دو علت دارد که علت نخست  طراحی سنگین سازه هاست و در ضمن تأخیرهای این سازمان در طراحی ها از دیگر دلایل گران اداره شدن شهرداری قزوین است .
 
فرمانی خاطر نشان کرد:نمی‌دانیم این مشکل را باید چگونه به سمع و نظر دوستان برسانیم که مؤثر باشد، واقعا اگر این بودجه واعتبار برای خودمان بود هم این گونه آن را هدر می دادیم ؟
 
 رییس شورای اسلامی شهر قزوین ، در بخش دیگری از این جلسه در طرح دیدگاه خود پیرامون احداث سرویس بهداشتی در حیاط منطقه چهار گفت: با توجه رقم لایحه  باید برای هر متر سرویس بهداشتی ۲۳ میلیون تومان هزینه شود، که به نظر می رسد رقم بالایی است و می توانیم به صورت امانی و توسط خود شهرداری پروژه ساخته شود تا پروژه ارزان تر شود .
 
وی همچنین از نایب رییس و سایر اعضای شورا که پیگیری جدی در روکش بودجه داشتند قدردانی کرد.
 
 فرمانی  همچنین در ابتدای سخنانش در این جلسه به مراسم تشییع پیکر مطهر شهید الیاس چگینی اشاره نمود و گفت:پیکر این شهید بزرگوار پس از 8 سال به میهن اسلامی بازگشت وامیدواریم بتوانیم با خدمت رسانی به مردم عزیزشرمنده شهدا نشویم و ادامه دهند راه آنان درمسیر نظام وانقلاب باشیم .
 
 وی همچنین فرا رسیدن 16 آذر روز دانشجو را گرامی داشت وگفت:  16آذر نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد و  یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط