چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱۵

رییس پارلمان محلی قزوین خبر داد؛

احداث پارکینگ خودروهای سنگین در ناحیه دانش و ناصرآباد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین با بیان این خبر اظهار کرد: تردد، توقف و پارک خودروهای سنگین در داخل شهر نگرانی‌های فراوانی را برای شهروندان به ویژه ساکنان مناطق حاشیه شهر به وجود آورده است.

وی افزود: براین اساس یکی از مطالبات جدی شهروندان ناحیه دانش و ناصرآباد تردد خودروهای سنگین در داخل شهر و نبود پارکینگ مناسب برای این خودروها بود که خوشبختانه با برنامه ریزی شورا و مدیریت شهری مکان مناسبی جهت احداث پارکینگ در ناحیه دانش در نظر گرفته شده است.

به گفته رییس شورای اسلامی شهرقزوین،با توجه به حجم تردد خودروهای سنگین به دلیل صنعتی و ترانزیت بودن استان قزوین، جایگاه پارک خودروهای سنگین برای افزایش امنیت و آرامش شهروندان بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اهداف این پروژه گفت: تسهیل تردد خودروهای سنگین،ایجاد نظم شهری، جلوگیری از ورود کامیون‌های باربری به رینگ‌های ترافیکی شهر که پر تردد هستند،  جلوگیری از آسیب به زیر ساخت‌های شهری و شهرداری نیز از دیگر اهداف پروژه است.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به پارک بیش از حد خودروهای سنگین در شهرک مینودر و درخواست شهروندان این ناحیه، احداث پارکینگ در این ناحیه نیز جزو اولویت بعدی مدیریت شهری قرار گرفته است و پس از مکان یابی مناسب و تامین اعتبار نسبت به اجداث پارکینگ خودروهای سنگین  در شهرک مینودر اقدام خواهد شد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط