سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۲۱

در جلسه کمیسیون مالی شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی لایحه پرداخت بازار کار نیروهای موثر مشمول قانون کار شهرداری قزوین

در جلسه کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بررسی لوایح مربوطه، لایحه درخواست پرداخت فوق العاده جذب (بازار کار) برای نیروهای موثر مشمول قانون کار شهرداری قزوین مورد بحث و بررسی قرار گرفت‌.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست ولی چگینی و با حضور محسن حق شناس، نصراللهی معاون مالی و اقتصادی، عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک، موسوی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، انتظاری سرپرست معاونت  فنی و عمرانی، تقوی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی، وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، نوری مدیرعامل شرکت بهسازان آینده و با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در ابتدای این جلسه لایحه جابجایی اعتبارات پروژه های عمرانی برای پروژه تعریض نسیم شمال از رقم ۱۵۰ میلیارد ریال به ۴۹۰ میلیارد ریال با حضور انتظاری سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت.

وی به جزییات فنی این پروژه اشاره داشت و گفت: پیرو تاکید استاندار محترم  مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت محور نسیم شمال و تعریض محور این موضوع در دستور کار قرار گرفت و بر همین مبنا افزایش اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد.

در ادامه این جلسه،لایحه شهرداری پیرامون برقراری ردیف فوق العاده جذب (بازار کار) به قراردادهای مشمول قانون کار شهرداری توسط موسوی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین تشریح گردید.
 
وی با اشاره به جزییات این لایحه گفت: در مشاغل پیشنهادی و پس از سیر مراحل قانونی، نسبت به گروه شغلی و عناوین شغلی درصد افزایش لحاظ خواهد شد.

به گفته موسوی، فرم تهیه شده براساس مشاغل و گروه  پس از تایید شورای محترم در کارگروه طرح طبقه بندی  مطرح خواهد و پس از آن  به اداره کار ارسال می شود که در صورت تایید به مرحله اجرا خواهد رسید.

همچنین در ادامه، اعضای کمیسیون در نقطه نظرات خود خواستار لحاظ شدن این طرح برای همه ذینفعان و ارایه حداکثر خدمت حکیمانه برای پرسنل موثر شهرداری شدند.

 این گزارش می افزاید؛ در ادامه همچنین بر لزوم اجرای برخی اصلاحات در برخی ردیفهای شغلی حساس مانند آتش نشان تا‌کید شد و همچنین مقرر شد تا در جلسه ویژه ای مجددا این طرح با حضور کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد تا اجرای این طرح به عدالت نزدیک تر شود.

در بخش دیگری از این جلسه موضوع ساماندهی پرسنل جایگاه‌های سی ان جی و تغییر پیمانکار این پرسنل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در ادامه وثوق نیا مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و نوری مدیرشرکت بهسازان آینده به بیان توضیحات خود پیرامون این موضوع پرداختند.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط