سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۱

بررسی پنج لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر قزوین در تالار مردم

در جلسه کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین لوایح مرتبط با اجرای مناقصه برای پروژه های عمرانی در سطح مناطق سه و چهار شهرداری قزوین و همچنین سایر لوایح مرتبط بررسی و مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین،جلسه کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست مهدی مهدی خانی و با حضور اعضا، جانی مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک ،اسلامی رییس سازمان پایانه های مسافربری ،نقدی معاون عمرانی منطقه سه،پیله چی معاون عمرانی منطقه چهار و با هدف بحث و بررسی پیرامون بررسی لوایح مربوطه شهرداری در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛در ابتدای این جلسه ،لایحه ترمیم و نگهداری مستحدثات سازمان و مدیریت جریان ترافیک توسط جانی مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک تشریح و مورد تایید قرار گرفت.

در ادامه،لایحه شهرداری پیرامون اخذ مجوز برگزاری مناقصه جذب پیمانکار برای پروژه های آماده سازی،جدولگذاری  و ترمیم ترانشه، پیاده روسازی در سطح منطقه چهار با حضور پیله چی معاون عمرانی این منطقه بررسی شد.

همچنین مجوز برگزاری مناقصه برای اجرای ۱۲ پروژه منطقه سه شهرداری از جمله ترمیم و ترانشه، دال گذاری مرمت و جدولگذاری،اجرای پل و دریچه،اجرای بندکشی و درپوش بتنی دیوار کانال سنگی اسماعیل آباد،آماده سازی شهرک عظیمیه  و پروژه پل شمال شرقی اسماعیل آباد مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛در بخش دیگر این جلسه لوایح پیاده روسازی با فضای سبز با روشنایی در بلوار امیر کبیر،اجرای عملیات پارک پیروزی،اجرای میدان کاسپین مینودر با روشنایی و مبلمان شهری مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین لایحه شهرداری مبنی بر واگذاری دفاتر شرکت‌های مسافربری از طریق ترک تشریفات با نظریه کارشناسی به همان شرکت‌ها به مدت یکسال و غرفه های غیرمسافربری از طریق سامانه ستاد با حضور اسلامی رییس سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قزوین مورد بررسی و موافقت قرار گرفت و جهت تصمیم گیری نهایی راهی صحن شورا شد‌.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط