یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۱۷

صلح جو، رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:

حل و فصل تعدادي از نواقص و مشکلات شهري در نواحي دانش، ناصرآباد و اميديه

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين از بازديدي که به همراه مسئولين مرتبط شهري نواحي منفصل شهري همچون دانش، ناصرآباد و اميديه خبرداد و گفت: برخي مشکلات و نواقص شهري در اين نواحي رفع شد و يا اجراي آن دردستورکار قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو با بيان اينکه خدمت به مردم کمتر از عبادت نيست و چه بسا يک عبادت باشد، گفت: در راستاي پيگيري مطالبات مردمي در مناطق مختلف شهري و تلاش به منظور رفع موانعي که در مناطق کمتر توسعه يافته وجود دارد، بحمدالله بازديدي از شهرک دانش، ناصرآباد و اميديه به عمل آورديم.

وي افزود: در اين بازديد شهردار منطقه، معاونت خدمات شهري و مديرعامل سازمان مديريت پسماند حضور داشتند، هماهنگي لازم براي مهار آبهاي سطحي ورودي شهرک دانش، انتقال آب به آبراه اصلي و نيز اصلاح هندسي مسير انتقال آب از زير جاده ناصرآباد به عنوان رودخانه دليچاي که سال گذشته مشکلات بحراني ايجاد کرده بود، با اقدامات عمراني منطقه يک انجام شد.

صلح جو يادآورشد: همچنين انتقال آب از پل زيرگذر ناصرآباد و اتصال آن به قنات موجود، از اقدامات مهم سازمان مديريت پسماند در اين ناحيه به شمار مي‌آيد.

اين عضو شورا بااشاره به يکي از کمبودهاي شهرک دانش و اميديه در کمبود مخزنهاي زباله اظهارداشت: هماهنگي لازم براي جانمايي و نصب مخزنهاي زباله در کنار توسعه فضاي سبز، اجراي پروژه آسفالت ضلع غربي بلوار فرهنگ و اجراي آسفالت تراشه در برخي کوچه هاي شهرک اميديه از ديگر تأکيداتي بود که با هماهنگي لازم برنامه ريزي شد.

رئيس کميسيون پيگيري و نظارت خاطرنشان کرد: با بازگشايي قسمت شمالي بلوار اصلي شهرک عارف و آسفالت و اتصال انتهاي کوچه هاي شمالي بلوار و آسفالت و شن ريزي کوچه هاي منتهي به بلوار اصلي  و آسفالت پياده رو مسجد فاطمه زهرا(س) ازجمله پيگيري هاي به عمل آمده در اين منطقه بود.

پايان پيام/2005/مرداد95

تصاویر مرتبط