یکشنبه ۱۳۹۵/۰۵/۲۴

در دومين روز از مراسم ديدار با اهالي رسانه تأکيدشد؛

رسانه در جهان امروز حرف اول را مي زند

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين در ديدار با مديرمسوول و خبرنگاران خبرگزاري فارس استان قزوين گفت: رسانه، حرف اول را در جهان امروز مي‌زند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ همزمان با دومين روز از مراسم ديدار با اهالي قلم و خبرنگاران که در روز چهارشنيه 20 مرداد برگزارشد، اعضاي شوراي اسلامي شهر بر ضرورت حوزه اطلاع رساني تأکيد کردند؛ عباس ظاهري،عضو شوراي اسلامي شهر قزوين در ديدار با مديرمسوول و خبرنگاران خبرگزاري فارس استان قزوين گفت: رسانه، حرف اول را در جهان امروز مي‌زند.

وي افزود: بصيرت،قدرت تجزيه و تحليل و بازوي تواناي انقلاب اسلامي ايران بودن، از مهمترين ويژگيهاي خبرنگاران فعال در كشور باشد.

ظاهري ادامه داد: خبرنگاران با تاثيرپذيري از رفتار و منش شهيد محمودصارمي طي مسير کنند.

*

عليرضا ضرغامي، مدير مسئول خبرگزاري فارس استان قزوين در ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر با فعالان اين رسانه اظهارکرد: شوراي اسلامي شهر قزوين به معني واقعي،يک نهاد مردمي است و مواضع رئيس شوراي شهر در موضوع زمين خواري هفت سنگان بسيار روشن و ارزنده بود.

*

حکمت ا... داودي،رئيس کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر در ديدار اعضاي شوراي شهر با فعالان رسانه پايگاه خبري صبح قزوين اظهارداشت: خبرنگاران رسالت حساس و پراسترسي دارند و شايد به جايگاه آنان تاکنون کمتر توجه شده است.

 

وي افزود: در جهان امروز به دليل رقابت و جنگ رسانه اي در انعکاس اخبار سريع،تعهد خبرنگاران به انتشار اخبار درست و واقعي بسيار مهم است.

*

فصيحي رامندي،رئيس شوراي اسلامي شهر در ديدار با رئيس صداوسيماي مرکز قزوين در هفته گراميداشت روزخبرنگار گفت: وظيفه رسانه ملي در اطلاع رساني و انعکاس اخبار،درمقايسه با ديگر شبکه هاي ارتباطي بسيار سنگين و خطير است.

وي افزود: اجراي اهداف و آرمانهاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران و ايجاد روحيه نشاط و شادابي در بين جامعه جزو وظايف مهم رسانه ملي است.

*

ابوالفضل معصومي فر،رئيس صدا و سيماي مرکز قزوين در ديدار اعضاي شورا با وي و فعالان رسانه گفت: شوراي اسلامي شهر قزوين، نهادي مردمي است که به معني عام کلمه با آحاد جامعه و متوليان و مسئولان دستگاههاي مختلف در ارتباط است.

وي افزود: خبرها در دنياي امروز قابل کتمان نيست و تمامي رويدادها حتي در دورافتاده ترين نقاط قابليت انعکاس دارند و صدا و سيما به عنوان رسانه مردمي که سطح وسيعي از مخاطبين را دارد،بايد منعکس کننده اخبار مثبت و حتي منفي باشد.

معصومي فر ادامه داد: اخبار و اتفاقات منفي ابتدا اگر از سوي صدا و سيما منعکس شود،مطلوب تر است چراکه فيلتر شده و به دور از جنجال مردم را باخبر مي سازد و اين موجب موقعيت طلبي برخي سودجويان در اطلاع رساني جنجالي نخواهد شد.

اين مسئول خاطرنشان کرد: مردم به عنوان سرمايه هاي اصلي نظام و انقلاب، بزرگترين تکيه گاه مسئولان و رسانه ها هستند و بايد اعتماد آنها را جلب کرد.

*

حسين صلح جو، رئيس کميسيون پيگيري و نظارت شوراي اسلامي شهر قزوين در روزنامه ولايت و ديدار با مدير مسئول، سردبير و خبرنگاران اين رسانه گفت: نقش آفريني خبرنگاران کشورمان در طول هشت سال دفاع مقدس، توانست حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايران را به دنيا ثابت کند و نشريه ولايت نيز از بدو تأسيس تاکنون توانسته در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، گامهاي ارزنده اي بردارد.

*

سيد عبدالعظيم موسوي، مدير مسئول روزنامه ولايت در ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين با وي و همکاران رسانه اي بيان کرد: شوراي اسلامي شهر قزوين نهادي يکدست به معناي بهره مندي از تفکر شورايي است.

*

گفتني است رئيس و اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين با مدير مسئول و فعالان رسانه در هفته نامه هاي مشکات بصيرت و انديشه زلال نيز ديدار و گفت و گو کردند.

پايان پيام/2020/مرداد95

تصاویر مرتبط