9/11/2016

صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

فرهنگ غرب دنبال تضعيف نهاد خانواده است

عضو شوراي شهر با بيان اينکه نهاد خانواده در اسلام بسيار مورد تکريم و تأکيد قرار گرفته است، گفت: فرهنگ غرب به دنبال اين است تا دختران و پسران را از تشکيل خانواده دور سازد، خانواده را تضعيف سازد و بي‌بند و باري را رواج دهد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين صلح جو عضو شوراي شهر با بيان اينکه نهاد خانواده در اسلام بسيار مورد تکريم و تأکيد قرار گرفته است، افزود: فرهنگ غرب به دنبال اين است تا دختران و پسران را از تشکيل خانواده دور سازد و بي‌بند و باري را رواج دهد، درصورتيکه دين مبين اسلام براي مردان و به ويژه زنان جايگاه و حقوق خاصي قائل شده است و رکن خانواده از اهميت بالاي برخوردار است.

اين عضو شورا با بيان اينکه دختران و زنان نيمي از جامعه‌ي ما را تشکيل مي‌دهند، گفت: بايد به نيازها و خواسته هاي دختران در حوزه‌هاي مختلف اهميت داد و مطابق با جامعه و فرهنگ امروزي زمينه رشد و تعالي آنان را فراهم کرد.     

صلح جو با بيان اينکه بايد جامعه اي بانشاط براي شهروندان و به ويژه دختران و پسران ايجاد کنيم، گفت: در جامعه شهرنشين کنوني که زندگي آپارتمان نشيني ترويج يافته است، بايد امکانات و فضاهايي ايجاد کرد تا نوجوانان و جوانان و به ويژه بانوان در آنها بتوانند با انجام برنامه‌هاي متنوع فرهنگي، ورزشي و تفريحي به نشاط و شادابي و سلامت برسند.

پايان پيام/2073/شهريور95

  

related images