چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۶/۲۴

مجابي، رئيس کميسيون سلامت و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر قزوين:

نمايشگاه بهداشت و سلامت 95 بهمن ماه کليد مي‌خورد

نمايشگاه بهداشت و سلامت سال 95 به روزتر و تخصصي تر از سالهاي قبل بهمن امسال برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سيدکاظم مجابي رئيس کميسيون سلامت و خدمات شهري با اعلام اينکه يکي از مهمترين موضوعات جلسات کميسيون متبوعش "برپايي نمايشگاه بهداشت و سلامت 95" است، گفت: بهمن ماه زمان برگزاري نمايشگاه بهداشت و سلامت تعيين شده است و براساس هدفگذاري و چشم‌انداز تعيين شده، نمايشگاه امسال به‌روزتر و تخصصي تر از سالهاي قبل برگزار خواهدشد.

وي با بيان اينکه در نمايشگاه امسال موضوعات بهداشت و سلامت مرتبط با استقبال از عيد، به شکل تخصصي براي مخاطبين تشريح مي‌شود، افزود: براساس رايزني به عمل آمده با شرکتها و مجموعه‌هايي که در حوزه سلامت فعاليت کرده و اثرگذارند، محصولات سالم و ارگانيک در نمايشگاه به شهروندان عرضه مي‌شود.

اين عضو شورا خبرداد: براساس مکاتباتي که با دستگاههاي مختلف به عمل آمده است،  جلسات مشترکي با حضور نمايندگان شوراي شهر، شهرداري و ساير دستگاههاي مرتبط برگزار مي شود تا زيرساختهاي لازم فراهم شده و از ظرفيت شهر براي برگزاري نمايشگاه توانمندتر استفاده شود.

مجابي با اشاره به ديگر تصميمات کميسيون سلامت و خدمات شهري گفت: از ظرفيت سازمان ميادين، ميوه و تره بار در زمان برپايي نمايشگاه براي توزيع محصولات باغي و کشاورزي سالم در بين مردم استفاده خواهيم کرد.

رئيس کميسيون سلامت و خدمات شهري در خاتمه گفت: اقدامات اوليه براي مشارکت بيشتر در برپايي نمايشگاه درحال انجام است و در کنار اين به منظور تأمين اعتبارات و منابع مالي نمايشگاه از شرکتها و برندهاي داراي رزومه و سابقه توانمند خواستار همکاري شديم که اميدواريم به نتايج مطلوب دست پيدا کنيم.

پايان پيام/2076/شهريور95 

تصاویر مرتبط