10/13/2016

صديقي، رئيس کميسيون شوراياري شوراي اسلامي شهر قزوين:

چراغ نهضت اسلام و انقلاب با قيام عاشورا همچنان روشن پرنور است

مکتب و فرهنگ عاشورا هدايتگر راه گذشتگان و نسل امروز و فردا بوده و هست و چراغ نهضت اسلام و انقلاب با قيام عاشورا همچنان روشن پرنور است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ محمدرضا صديقي رئيس کميسيون شوراياري پارلمان محلي با تأکيد براينکه ما مسلمانان و به ويژه شيعيان به فرهنگ عاشورا و سيدالشهداء افتخار مي‌کنيم، گفت: مکتب و فرهنگ عاشورا هدايتگر راه گذشتگان و نسل امروز و فردا بوده و هست و چراغ نهضت اسلام و انقلاب با قيام عاشورا همچنان روشن پرنور است.

وي در ادامه با بيان اينکه تاسوعا و عاشواي حسيني با شور وصف ناپذيري در قزوين برگزار شد، ادامه داد: مردم قزوين با تشکيل هيأتهاي سينه زني و زنجير زني ارادت خود را به سيدالشهداء و ياران باوفاي ايشان نشان دادند، که بنابه رسم ديرينه، هيأتها و دسته هاي عزاداري يک شب در مقبره امامزاده علي(ع)، شب تاسوعا در بقعه سلطان سيد محمد(ع) و در شب عاشورا در امامزاده حسين(ع) حضور يافتند و جمعيت مشتاق را با خود همراه ساختند.

صديقي در خاتمه از تمامي هيأتهاي مذهبي، هيأت امناي مساجد، دستگاههاي متولي در برگزاري عزاداري دهه اول محرم و به ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني تقدير و تشکر کرد و گفت: در اين ايام مردم عزادار نيز درقالب گروههاي مردمي به دستگاههاي مسئول و به ويژه سازمان مديريت پسماند ياري رساندند که بسيار قابل تحسين و ستودني بود.

پايان پيام/2132/مهر95  

related images