شنبه ۱۳۹۵/۰۷/۲۴

غياثوند، رئيس کميسيون شهرسازي شوراي اسلامي شهر قزوين:

اجراي طرح گذربندي هادي‌آباد، اين منطقه شهري را به رونق مي‌رساند

با اجراي طرح گذربندي هادي آباد يکي از گامهاي زيربنايي براي ساماندهي وضع موجود و رونق و توسعه منطقه برداشته شده تا هادي آباد براي مردم اين منطقه، سرمايه گذاران و بخش خصوصي سودآور شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ حسين غياثوند رئيس کميسيون شهرسازي پارلمان محلي با اشاره به جلسه اخير کميسيون متبوع خود که با موضوع بررسي طرح گذربندي هادي آباد با حضور مديران مربوطه شهرداري و مشاور طرح برگزارشد، اظهارداشت: يکي از گامهاي زيربنايي براي ساماندهي وضع موجود و رونق منطقه برداشته شده تا هادي‌آباد براي مردم اين منطقه، سرمايه گذاران و بخش خصوصي سودآور شود.

وي ادامه داد: طرح ساماندهي و گذربندي هادي‌آباد و بازبيني طرح فاز يک و پايش وضع موجود با جديت از ماهها قبل در دستورکار کميسيون شهرسازي قرارگرفته و در آينده نزديک به جمع بندي نهايي خواهيم رسيد.

غياثوند خاطرنشان کرد: با طرح جديد موضوعي و بلندمدت براي هادي آباد، ضوابط انگيزشي براي مردم و سازندگان فراهم مي‌شود و ازسوي ديگر با بخش خصوصي مذاکراتي انجام شده و آمادگي ورود به اجراي طرح را دارند.

اين عضو شورا با اعلام اينکه با اعضاي فني کميسيون ماده5 مذاکراتي داشته ايم، ادامه داد: قصد داريم از ظرفيت کميسيون ماده5 براي تصويب و اجراي طرح بهره ببريم.

رئيس کميسيون شهرسازي در رابطه با ويژگيهاي طرح توضيح داد: ايجاد فضاي باز شهري و فضاي سبز، تأمين سرانه‌هاي لازم، تراکم‌ها و ضوابط ساخت و ساز و سرعت در احياي هادي‌آباد برخلاف فاز يک آن و مشارکت مردم در ادامه و پايان يافتن کار، از ديگر ويژگيهاي اين طرح است.

وي درخاتمه گفت: طرح گدربندي هادي آباد داراي پيوستهاي اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي است و در جلسه صحن شوراي اسلامي شهر با حضور شهردار مورد ارزيابي و بررسي قرار خواهد گرفت.

پايان پيام/2133/مهر95      

تصاویر مرتبط