شنبه ۱۳۹۵/۰۹/۰۶

مجابي، رئيس کميسيون سلامت شوراي اسلامي شهر قزوين تأکيدکرد؛

اجراي المان مادران، همسران و بانوان شهيد گامي مهم براي ترويج فرهنگ ايثاروشهادت

طراحي و اجراي المان بانوان شهيد قزوين، مادران و همسران سه هزار شهيد استان اقدام شايسته اي که به منظور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت دردستورکار متوليان امر قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ سيدکاظم مجابي رئيس کميسيون سلامت و خدمات شهري شوراي شهر با بيان اينکه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت يکي از مهمترين رسالتهاي مجموعه مديريت شهريست، گفت: طراحي و اجراي المان مادران و همسران شهيد و بانوان شهيد استان اقدام شايسته اي که به منظور ترويج فرهنگ ايثار و شهادت دردستورکار متوليان امر قرار گرفته است.

عضو کميسيون فرهنگي_ورزشي شوراي شهر با تأکيد براينکه در طراحي المان مادران و همسران شهيد و بانوان شهيد استان بايد محتواي مناسب و ارزنده اي درنظر بگيريم، گفت: براي استقرار اين المان، بايد مکان مناسبي را در شهر با همفکري کارگروه و يا کميته مربوطه درنظر بگيريم تا درراستاي تقويت و پررنگ نمودن فرهنگ ايثار و شهادت، مورد توجه آحاد جامعه قرار بگيرد.

اين عضو شورا در خاتمه با تأکيد براينکه تمامي ارگانها و نهادها بايد به ترويج فرهنگ ايثار و شهادت ياري رسانند، افزود: قرارگرفتن نهادهاي مسئول درکنار شهرداري قزوين و اداره کل بنياد شهيد استان بسيار مهم است و از صرف هزينه هاي اضافي در اين بخش کمک کرده و همبستگي معنايي و برنامه اي خاصي را به وجود خواهد آورد.

پايان پيام/2215/آذر95

 

تصاویر مرتبط