دوشنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲۹

اشدري، رئيس کميسيون فرهنگي_ورزشي شوراي شهر قزوين:

نشان افتخار شهرياران قزوين به شهروندان نمونه تعلق مي‌گيرد

براي ايجاد انگيزه و تشويق شهروندان در راستاي رشد و شکوفايي قزوين و مشارکت با مديريت شهري، نشان افتخار شهرياران قزويني به شهروندان نمونه اهداء مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فاطمه اشدري رئيس کميسيون فرهنگي_ورزشي شورا با اشاره به يکي از مصوبات کميسيون متبوع خود مبني بر اختصاص نشان شهروند نمونه به شهروندان، گفت: براي ايجاد انگيزه و تشويق شهروندان در راستاي رشد و شکوفايي شهر قزوين و مشارکت با مديريت شهري، نشان افتخار شهرياران قزويني به شهروندان نمونه اهداء مي‌شود.

وي در تکميل صحبتهاي خود يادآور شد: اين نشان علاوه بر اينکه به شهروندان نمونه درراستاي اجراي اهداف مورد نظر اهداء مي‌شود، به نخبگان و فرهيختگان نيز به فراخور افتخار آفريني که در بخشهاي مختلف هنري، فرهنگي، ورزشي و ادبي براي پيشرفت و شکوفايي شهر کسب کرده اند، اهداء خواهدشد.

اين عضو شورا خبرداد: کميسيون فرهنگي شورا و سازمان فرهنگي نسبت به تهيه پيش نويس آئين نامه شهرياران قزوين در آينده نزديک اقدامات لازم را به عمل خواهد آورد.  

اين عضو شورا در خاتمه يادآورشد: در آئين نامه اي که تدوين خواهد شد، براي شهروندان نمونه، نخبگان و فرهيختگان سياستهاي تشويقي درنظر گرفته مي شود تا گام مهمي درراستاي تقدير و تشکر از زحمات افرادي باشد که در راه اعتلاي  شهر و زادگاهشان قدم برداشته اند.

پايان پيام/2276/آذر95

تصاویر مرتبط