سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۹/۳۰

صديقي، نايب رئيس کميسيون عمران شوراي اسلامي شهر قزوين خبرداد:

افتتاح تقاطع هاي امام رضا(ع) و ابوترابي در سال آتي

براساس آخرين بازديد کميسيون عمران از تقاطع‌هاي درحال ساخت امام رضا(ع) و ابوترابي پل امام رضا(ع) اواسط سال 96 و پل ابوترابي ارديبهشت سال آتي به بهره برداري مي‌رسند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ محمدرضا صديقي نايب رئيس کميسيون عمران شورا با اشاره به بازيد اعضاي شوراي شهر از روند احداث تقاطع امام رضا(ع) و پل مرحوم ابوترابي اظهارداشت: براساس آخرين بازديد کميسيون عمران از تقاطع هاي درحال ساخت امام رضا(ع) و ابوترابي پل امام رضا(ع) اواسط سال 96 و پل ابوترابي ارديبهشت سال آتي به بهره برداري مي رسند.

وي گفت: به اين دليل که شهر قزوين فاقد کمربندي جنوبي است،پل   امام رضا جبران کننده نقيصه‌هاي موجود است و نقش مؤثري در انتقال ترافيک از جنوب غرب شهر به جنوب شرق و بالعکس خواهد داشت.

اين عضو شورا درباره تقاطع ابوترابي نيز گفت: اين پل به عنوان يکي از اصلي ترين پلهاي محور بلوار ابوترابي و پيامبر اعظم(ص) بوده و قرار است تا ارديبهشت سال آتي تکميل و زير بار ترافيک قرار گيرد.

وي خاطرنشان کرد: پل ابوترابي اکنون از حدود 50 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار است و از ابتداي کار تاکنون، 6 ميليارد تومان براي ساخت آن اعتبار صرف شده است.

صديقي همچنين در خاتمه گفت: از صبر و حوصله مردم در احداث اين تقاطع ها تشکر و قدرداني دارم و اميدوارم با افتتاح اين پروژه ها مردم از نتايج و بازتابهاي مثبت آنها بهره مند شوند.

پايان پيام/2278/آذر95

تصاویر مرتبط