دوشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۰۷

صادقي نيارکي، رئيس کميسيون اداري-مالي شوراي شهر قزوين:

ويژگي ملي و بين المللي جشنوراه بازي موجب شناساندن بيشتر تاريخ و فرهنگ قزوين ميشود

ويژگي ملي و بين المللي جشنوراه بازي و اسباب بازي موجب شناساندن بيشتر تاريخ و فرهنگ قزوين در کشوري و جهاني خواهد شد و اميدوارم سال به سال اين مهم پررنگ تر شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ علي صادقي نيارکي رئيس کميسيون اداري-مالي شوراي شهر با اشاره به برگزاري ششمين جشنواره ملي و بين المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز که در مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه درحال برگزاري است، گفت: ويژگي ملي و بين المللي جشنواره بازي و اسباب بازي موجب شناساندن بيشتر تاريخ و فرهنگ قزوين در کشوري و جهاني خواهدشد و اميدوارم سال به سال اين مهم پررنگ تر شود.

اين عضو شورا نشاط و شادابي براه افتاده در شهر قزوين را ناشي از برگزاري جشنواره بازي و اسباب بازي دانست و گفت: برنامه خوبي درحال برگزاري است، چراکه بازيها و اسباب بازيهايي را به کودکان امروز و ديروز ياد داده و متذکر مي‌شود که سابقه ديرينه در شهر قزوين دارند و موجب نشاط آنها مي شوند.

وي برگزاري جشنواره در نوروز را موجب جذب بيشتر گردشگر براي شهر قزوين دانست و ادامه داد: توجه به تقويت صنعت توريسم و افزايش تعداد مسافراني که در قزوين حضور پيدا کرده و از آثار آن ديدن مي‌کنند، از مهمترين نتايج و بازتابهاي اينگونه برنامه هاي شاخص و مهم است.

پايان پيام/2631/فروردين96  

تصاویر مرتبط