یکشنبه ۱۳۹۶/۰۱/۲۷

فرج اله فصيحي رامندي، متذکر شد؛

هشدار رئيس شوراي شهر قزوين از تهمتها و بهتانهاي بدون مدرک به افراد در آستانه فرارسيدن انتخابات/مراقب عواقب اظهارات بدون سند باشيم

در آستانه فرارسيدن انتخابات شاهد برخي بي اخلاقي ها در رسانه ها و فضاي مجازي هستيم و ملاحضه مي کنيم که براي تخريب و تخطئه افراد، انواع تهمتها و بهتانهاي بدون مدرک و دليل به افراد زده مي شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ فرج اله فصيحي رامندي در جلسه امروز پارلمان محلي با اشاره به قرارداشتن در آستانه فرارسيدن انتخابات شوراها و رياست جمهوري اظهارداشت: شاهد برخي بي اخلاقي ها در رسانه ها و فضاي مجازي هستيم و ملاحضه مي کنيم که براي تخريب و تخطئه افراد، انواع تهمتها و بهتانها بدون مدرک و دليل به افراد زده مي شود.

وي افزود: بنده به عنوان خدمتگزار مردم و رئيس شوراي اسلامي شهر درباره اعضاي حاضر شورا احساس وظيفه نموده و مسئوليت دارم و لذا از اصحاب رسانه و فعالان شبکه مجازي مي خواهم اگر سند و مدرکي دال بر تخلف و خطاي اعضاي شوراي شهر دارند، ارائه نمايند تا رسيدگي شود.

فصيحي رامندي يادآورشد: اگر افرادي بدون دليل و مدرک و براساس شنيده ها اظهار نظر مي کنند، بدانند که عاقبت همه ما در گرو عمل و سخن ماست و قطعا روزي از ما نسبت به عملکرد و اظهارات ما سؤال خواهد شد و بايد پاسخگو باشيم.

رئيس شوراي اسلامي شهر همچنين خطاب به اعضاي فعلي شوراي شهر اظهارداشت: عملکرد چهارساله شورا در معرض ديد آحاد جامعه قرار دارد و حال که در آستانه فرارسيدن انتخابات قرارداريم، تنها در جلسات رسمي و يا وابسته به شوراي شهر از امکانات شوراي شهر استفاده کنيم تا مورد بازخواست آحاد جامعه قرار نگيريم.     

پايان پيام/2654/فروردين96

تصاویر مرتبط