پنجشنبه ۱۳۹۶/۰۳/۱۸

عطايي، رئيس کميسيون بانوان شوراي اسلامي شهرقزوين:

درآمد حاصل از اجراي لايحه هزينه سرانه خدمات شهري اتباع بيگانه در محل زندگي افاغنه صرف شود

شوراي شهر مصوبه اي را به تصويب برساند که در قالب آن درآمدهاي حاصل از اجراي لايحه هزينه سرانه خدمات شهري اتباع بيگانه در محل زندگي آنان صرف شود تا رضايت ايرانيان ساکن در اين نواحي جلب شود.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ شهلا عطايي، رئيس کميسيون بانوان و خانواده شوراي شهر در جلسه پارلمان محلي و در جريان بررسي لايحه دوفوريتي هزينه سرانه خدمات شهري اتباع بيگانه (افاغنه) در سال 96 اظهارداشت: شوراي شهر مصوبه اي را به تصويب برساند که در قالب آن درآمدهاي حاصل از اجراي لايحه هزينه سرانه خدمات شهري اتباع بيگانه در محل زندگي آنان صرف شود تا رضايت ايرانيان ساکن در اين نواحي جلب شود.

وي طي بازديدهايي که از نواحي منفصل شهري به عمل آورديم، مشخص شد که حضور افاغنه در محل زندگي مردم اين نواحي موجب نارضايتي آنها شده است.

عطايي با تأکيد براينکه به واسطه حضور افاغنه در نواحي منفصل، خدمات شهري در اين نواحي به صورت متوازن توزيع نمي شود، ادامه داد: يکي ديگر از موضوعاتي که بايد مورد توجه قراربگيرد، آموزش مسائل بهداشتي به خانواده هاي افغاني است و در اين رابطه مي توان از ظرفيت نهادها و دستگاههاي مرتبط استفاده کرد.

پايان پيام/2732/خرداد96

 

تصاویر مرتبط