پنجشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۵

چگيني، عضو شوراي شهر قزوين:

مشکل تعاوني مسکن بيمارستان بوعلي بايد مورد بررسي و حل قرار بگيرد

عضو شوراي شهر قزوين گفت: مشکل تعاوني مسکن بيمارستان بوعلي بايد مورد بررسي و حل قرار بگيرد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر قزوين؛ احد چگيني عضو شوراي شهر در جلسه پارلمان محلي درباره برخي از لوايح توضيح داد: اصرار بر مصوبه اخذ عوارض از عقب نشيني برخي مغازه ها ضرورتي ندارد و مغايرت فرمانداري در اين راستا درست است. وقتي از طرف فرمانداري مغايرت مي‌شود، ديگر مصوبه دليل قانوني براي پيگيري ندارد.

 

طبق تبصره ذيل ماده ?? ارزش افزوده، به شوراها اجازه اخذ عوارض محلي داده شده است و وظيفه شورا اين است که عوارض را وضع کند.

 

لايحه معافيت اخذ عوارض از نصب تابلوهاي اصناف به جا بوده است ولي با توجه به اينکه برخي از شهرهاي همجوار مثل اراک مجوز نصب تابلوي ? متري را داده اند، فکر مي‌کنم اگر معافيت با سه متر مربع لحاظ شود، مشمول تمام بحث هاي موجود است.

 

يکي از مشکلات جامعه ي درمان استان که بايد شورا بدان توجه ويژه داشته باشد مشکل زمين تعاوني مسکن کادر پزشکي بيمارستان بوعلي است اين تعاوني زميني را در شرق ميدان شورا در ملاصدراي شمالي خريداري کرده است که اين زمين در حريم رودخانه و ‌مسير بلوار شهيد چگيني واقع شده است.

 

فکر مي‌کنم اگر شورا وارد اين بحث شود و باحضور هيأت مديره تعاوني مسکن بيمارستان بوعلي و شهرداري جلسه اي داشته باشد مي تواند با عوض و معوض اين زمين، بسياري از مشکلات‌ اين قشر زحمتکش را حل کند.

پايان پيام/3035/بهمن96