شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۳۰

داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

به زودی قرار داد احداث پارک بانوان جنوب شهر منعقد خواهد شد

️به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، حکمت اله داودی رئیس شورای شهر در جلسه علنی پارلمان محلی ضمن تبریک فرا رسیدن تولد امام رضا(ع) و هفته کرامت، گفت:

‍ ‍جلسه مشورتی در شهرستان ارومیه با حضور روسای شوراهای استان ها تشکیل شد. این جلسه برای بررسی مشکلات شهرهای سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود:در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته و مقرر شد جلسات مشورتی با حضور ریاست محترم شورای عالی استان ها و همچنین هیئت رئیسه کلان شهر ها تشکیل شود.

داودی اضافه کرد: یکی از موضوعات مهم که طی این جلسه به آن پرداخته شد، لایحه درآمد بود که اگر تلاش نشود تا این لایحه به سمت و سوی انجام خدمات بهتر در شهرها حرکت کند، قطعا دچار چالش های جدی خواهیم شد.

این مقام مسئول گفت: در ادامه این جلسه بازآفرینی شهری مورد بحث و بررسی صورت گرفت که در همین راستا مقرر شد تا هماهنگی های لازم بین سازمان ها انجام شود‌ زیرا که بازآفرینی نمی‌تواند به تنهایی توسط شهرداری یا اداره کل شهرسازی امکان پذیر شود و سازمان های خدمات رسان مانند آب، برق و گاز و همچنین سازمان میراث فرهنگی باید در این زمینه مشارکت کنند.

حکمت اله داودی با اشاره به احداث بوستان بانوان در جنوب شهر تاکید کرد: به زودی قرار داد احداث پارک بانوان جنوب شهر منعقد خواهد شد. همچنین طی یک هماهنگی با شرکت مسکن و عمران سازان، مقرر شد تا برای زمین رو به روی امامزاده سلطان سید محمد نیز یک طرح در نظر گرفته و اجرا شود.

وی افزود: شورای پنجم با وجود داشتن اعضای ورزشی در بحث ورزش پررنگ ورود پیدا کرده است. همچنین در مباحث مربوط به بانوان نیز پیگری های خوبی صورت میگیرد.

داودی در خصوص مباحث مربوط به سافاری پارک گفت: در کمیسیون عمران مجلس، جهت کمک به ادامه این طرح دوازده میلیارد تومان تصویب خواهد شد دولت در این زمینه کمک های خوبی کرده است.

تصاویر مرتبط