دوشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۷

رییس شورای اسلامی شهر قزوین تاکید کرد؛

لزوم مشارکت همه جانبه دستگاهها ی مرتبط و کسبه در تامین ایمنی بازار قزوین

ارتقای سطح ایمنی بازار قزوین در سایه مشارکت همه جانبه دستگاههای مرتبط و همکاری کسبه محقق می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حکمت اله داودی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در سومین جلسه بررسی بودجه پیشنهادی شهرداری، در خصوص پروژه مطالعاتی و اجرای آبرسانی در بازار قزوین که در بودجه سازمان آتش نشانی بررسی شد، گفت: در موضوع ایمنی بازار قزوین دستگاههای زیادی دخیل هستند که مقرر شد در این راستا طرحی توسط سازمان آتش نشانی و با همکاری سازمانهای پسماند، میادین و ادارات کل میراث فرهنگی و توزیع نیروی برق تهیه و همه موضوعات در آن به صورت یکپارچه دیده شود.

وی افزود: در ارتقای ایمنی بازار سنتی قزوین همکاری و مشارکت دستگاههای مرتبط و همکاری کسبه بسیار مهم است.

داودی همچنین بر ضرورت ارتقا و به روز رسانی تجهیزات آتش نشانی تاکید کرد و افزود: در این راستا برای پروژه خرید تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی اعتبار از ۱۵ میلیارد تومان به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت و با تخصیص ۱۰۰ درصدی این اعتبار موافقت شد.

وی همچنین در بررسی بودجه پیشنهادی سازمان پارکها و فضای سبز گفت: برای تولید گلهایی که شهرداری برای کاشت در سطح شهر نیاز دارد، فضایی اختصاص یابد تا بخشی از درآمدهای سازمان از طریق فروش گل تامین شود.

داودی در ابتدای این جلسه، درگذشت علیرضا ژآله از مربیان ارزشمند کوهنوردی و دوچرخه کوهستان کشور را به جامعه ورزشی استان قزوین تسلیت گفت.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر لزوم اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی توسط شهروندان، برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.
 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط