یکشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۰۳

حکمت اله داودی،

پروژه باغ_ موزه دفاع مقدس با سرعت بيشتري اجرا شود

ضرورت دارد پروژه باغ_ موزه دفاع مقدس با سرعت بيشتري اجرا شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین؛ حکمت اله داودی رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه شورا که به بررسی بودجه پیشنهادی پروژه های عمرانی شهر اختصاص داشت،
از قول مساعد مسئولان استان و نمایندگان در حمایت از پروژه باغ_ موزه دفاع مقدس خبر داد و گفت: شایسته نیست استان قزوین با سه هزار شهید والامقام مکانی برای بازدید دستاوردهای دفاع مقدس و باغ موزه دفاع مقدس نداشته باشد؛ بنابراین باید این پروژه با سرعت بیشتری پیش برود.

وي درخصوص احداث سد لاستیکی در بستر رودخانه ارنجک گفت: اعتراض و مطالبه باغداران در خصوص کاهش حقابه باغستان در صورت احداث سد لاستیکی در جلسه ای با حضور باغداران، نمایندگان شرکت آب منطقه ای و کارشناسان مربوطه به زودی بررسی می شود.

داودي افزود: اگر کارشناسی ها و بررسی ها منجر به این مساله شد که اجرای این پروژه تخریب باغات و ایجاد مشکل در حقابه باغستان را درپی خواهد داشت، قطعا اجازه ادامه اجرای پروژه را نخواهیم داد و یا اینکه برای تامین آب پروژه از روش دیگری استفاده می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم مناسب سازی معابر تاکید و بیان کرد: باید هماهنگی بیشتری میان دو بخش عمرانی و ترافیک وجود داشته باشد و مناسب سازی ها به صورت استاندارد انجام شود.

داودی همچنین در خصوص تکمیل رینگ ترافیکی شهر قزوین گفت: در حال حاضر در بخشهایی از شهر شاهد ترافیک سنگین هستیم و باید تکمیل رینگ و اتصال کمربندی شرق به بلوار پیامبر اعظم(ص) و پل امام رضا(ع)با سرعت بیشتری انجام شود تا کارکرد ترافیکی پل های ساخته شده مشخص شود.

وی همچنین بر لزوم تکمیل ساختمان شهرداری قزوین تاکید و خاطرنشان کرد: باید منابع اعتباری تکمیل این ساختمان در بودجه درنظرگرفته شود تا بسیاری از مشکلات ساختمانهای شهرداری که در حال حاضر با آنها مواجه هستیم برطرف شود .

 

پایان پیام/
 

تصاویر مرتبط