2/23/2019

علمی:

بیش از 22 هزار متر جدولگذاری در معابر شهر قزوین در ده ماهه نخست سال 97 اجرا شد

سید محمد علمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین، از اجرای عملیات جدولگذاری معابر سطح شهر به طول 22 هزارو 822 متر در 10 ماه نخست سال جاری، با هدف بهسازی و ساماندهی وضعیت جداول سطح شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین؛ علمی گفت: عملیات جدولگذاری و بهسازی جداول سطح شهر با هدف ارتقا و مناسب سازی سطح کیفی معابر و در راستای ساماندهی شبکه جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب و همچنین بهسازی و زیباسازی فضاهای شهری و... انجام می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی شهر و عمر بالای جداول برخی خیابان ها، بهسازی جداول فرسوده ضروری است، به همین دلیل عملیات جدولگذاری معابر سطح شهر در اولویت برنامه های عمرانی و اجرایی شهرداری قزوین  قرار گرفته است.

علمی در ادامه به تشریح جزئیات عملیات های عمرانی مذکور پرداخت و افزود در ده ماهه نخست سال جاری در منطقه یک شهرداری قزوین 12 هزار و 294 متر جدول گذاری صورت گرفته است و این میزان در مناطق دو و سه به ترتیب 6 هزارو 328  متر و 4 هزار و 200 متر بوده است.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به فصل بارندگی و لزوم هدایت و مهار آب های سطحی و در راستای تسهیل تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، عملیات جدولگذاری، تعویض و اصلاح جداول مستهلک کوچه ها و معابر اصلی سطح شهر طبق برنامه زمانبندی با جدیت در حال انجام است که امیدواریم با انجام چنین اقداماتی موجبات رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

پایان پیام.

related images