7/15/2019

سطان محمدی:

تقاطع های غیر هم سطح بالغ بر 50 سازه فنی و بیش از هشتاد هزار مترمربع از شهر قزوین را شامل می شود

حسن سطان محمدی، مدیر امور مطالعات آب های سطحی شهرقزوین، از نظارت و مرمت مستمر حدود هشتاد هزار متر مربع تقاطع غیر هم سطح شهر قزوین خبر داد

به گزارش روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین : سطان محمدی گفت: نگهداری و مرمت پلهای احداث شده از سال 97 در دستور کار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفته است.

این مسئول گفت: با توجه به تعدد تقاطع های غیر هم سطح احداث شده در سطح شهر در سال های اخیر، که بالغ بر 50 سازه فنی و بیش از  هشتاد هزار مترمربع از سطح را شامل می شود، اهمیت حفظ و نگهداری آن ها بیش از پیش احساس می شود.

وی تاکید کرد: هزینه کرد در سال های اولیه بعد از احداث، باعث جلوگیری از تخریب های غیر قابل بازگشت و هزینه های مضاعف در آینده خواهد شد.

سلطان محمدی اضافه کرد: در اواخر سال گذشته معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین با اتخاذ پیمانکار مرمت و نگهداری پل ها این موضوع را در اولویت برنامه های خود قرار داده و شناسایی مشکلات مربوطه و اولویت بندی آن ها  انجام شده است.

وی بیان  کرد: از جمله موارد انجام شده می توان به اصلاح درزهای انبساط، دریچه های آب های سطحی پیاده رو ها، آسفالت رمپ ها و لوپ ها وغیره اشاره کرد. همچنین بالغ بر 21 دهنه پل رودخانه ای مورد بازرسی دقیق قرار گرفته و مواردی از قبیل آب شستگی پایه ها و دیواره ها و لایروبی زیر عرشه ها و ... شناسایی شده و مرمت و اصلاح پل های فوق به ترتیب اولویت در حال انجام است.

سلطان محمدی در پایان تصریح کرد: بازدید روزانه از تقاطع های سطح شهر به ویژه در فصول بارندگی از وظایف پیمانکار مرمت و نگهداری است که به صورت مستمر انجام شده و از این رو بسیاری از مشکلات شناسایی و رفع شده است.

پایان پیام.

related images